Ben ik de enige die problemen heeft met de aldi talk waarschuwingen bij het verlopen van bundels?
In het verleden reeds 2x meegemaakt dat ik op het einde van de geldigheid van mijn bundel niet op de hoogte werd gesteld hiervan. Dit met als gevolg dat mijn overig beltegoed er gewoon doorgaat.
Nu opnieuw was mijn bundel blijkbaar verlopen nog voor het einde van mijn maand (opgebruikt zeker?) en werd ik hiervan niet op de hoogte gesteld. Ik had net enkele dagen ervoor €20 herladen en heb dus pas gemerkt dat mijn bundel verlopen was toen ik niet meer kon bellen (€0).
Nu beweren ze bij medion mobile bij hoog en laag dat ik op 5/05 een bericht zou ontvangen hebben die zegt dat mijn bundel is opgebruikt. Dit is dus niet zo.
Zijn er nog mensen met zo'n ervaringen?
Aldi Talk waarschuwingen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
ik ben geen medionmobile klant...
hebben ze niet zoals bij Simyo en MobileVikings een "website" waar je kunt zien wie er heeft gebeld naar jouw?
waar je evt kunt zien of er effectief een smsje naar jouw zou zijn verstuurd met die melding?
ik kan het probleem niet simuleren bij Mobile Vikings...Daar hebben ze alleen sms (1000 + 1000) & data bundels (2gb)
geen voice... en daar krijg ik alleen een sms als ik onder de 1 euro kom van m'n belkrediet... of als m'n data bundel weldra komt te vervallen?
hebben ze niet zoals bij Simyo en MobileVikings een "website" waar je kunt zien wie er heeft gebeld naar jouw?
waar je evt kunt zien of er effectief een smsje naar jouw zou zijn verstuurd met die melding?
ik kan het probleem niet simuleren bij Mobile Vikings...Daar hebben ze alleen sms (1000 + 1000) & data bundels (2gb)
geen voice... en daar krijg ik alleen een sms als ik onder de 1 euro kom van m'n belkrediet... of als m'n data bundel weldra komt te vervallen?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 147 keer
Nope, dat hebben ze niet, er is eigenlijk geen manier om uw belgedrag te bekijkenskynetbbs schreef:ik ben geen medionmobile klant...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik ben mijn belkrediet zelfs eens kwijtgeweest na aanschaf van een bundel, niet echt betrouwbaar (ivm jimmobile/mv/GC).
Waarschuwingssms'en werden niet altijd verstuurd.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 147 keer
Ja, inderdaad, die ken ik ook. Maar het probleem is dat ik dat dus wel niet dagelijks doe, en er blijkbaar problemen zijn met verwittigen indien een bundel vervalt...windekind schreef:Belkrediet raadplegen aldi talk sms bal naar 1966; internet verbruik sms bundle usageall naar 1966
-
- Plus Member
Ik kreeg 1 dag voor het verlopen van m'n data een sms.
Toch had ik gedacht dat ik er nog eentje ging krijgen op het moment dat het ook echt verlopen was.
Dit heeft me ook enkele euro's gekost aan data, maar ik heb nu wel mijn lesje geleerd
Bijkomend probleem is dat ze me 7.46 euro hebben aangerekend voor een data bundel van 4 euro
Toch had ik gedacht dat ik er nog eentje ging krijgen op het moment dat het ook echt verlopen was.
Dit heeft me ook enkele euro's gekost aan data, maar ik heb nu wel mijn lesje geleerd
Bijkomend probleem is dat ze me 7.46 euro hebben aangerekend voor een data bundel van 4 euro
-
- Plus Member
Ze hebben zeer snel gereageerd op mijn bericht dat er 4 euro is afgehouden voor de data aankoop, en dat de rest was voor data buiten de bundel...
Het zal dan wel zo zijn zeker
Het zal dan wel zo zijn zeker
Ik heb ook mijn les geleerd bij Aldi, zowel mijn vrouw als ik hadden medion mobile en hadden dikwijls voor dat ze verkeerde tarieven aanrekenden, na controle van belkrediet onmiddellijk na een gesprek gecontroleerd. We hebben dat gemeld en ze gingen ons terug contacteren. Nooit gebeurd, maar we zijn wel allebei overgestapt naar Colruyt. Nu zijn we wel tevreden.silencer schreef:Ik ben mijn belkrediet zelfs eens kwijtgeweest na aanschaf van een bundel, niet echt betrouwbaar (ivm jimmobile/mv/GC).
Aldi raden we echt af, want er is geen controle en ze rippen je af!!!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk