tussenkomst eva heeft niet geholpen...
Geplaatst: 10 mei 2012, 07:37
Hallo allemaal,
Na 3 weken toch meestal zonder bevroren beelden is het hek weer van de dam...ze zijn er terug...
In mijn vorig topic schreef ik dat ik steeds stilstaand beeld kreeg en dat de komst van een technieker niet hielp. Door tussenkomst van eva is toen het probleem opgelost.
Nadien bleek dat de storing niet helemaal verdwenen was. Eva even gecontacteerd en die verwees me naar de website van belgacom waarop vermeld staat wat ik kan ontvangen met hoeveel decoders.
Tja, Dat wist ik ondertussen al wel want het was me meerdere keren uitgelegd via de contacten met de helpdesk en de bijhorende lange lijst storingstickets...
Maar goed , nu blijkt dat ik nog steeds haperende beelden krijg met maar 2 decoders 1 versie 4 en 1 versie3). Deze zouden full hd moeten kunnen werken...
NIETS is minder waar want de storing is er weer terug...Sinds enkele dagen kan ik via de V3 decoder weer geen tv meer kijken terwijl op de versie 4 decoder alles prima verloopt en er geen storingen zijn.
Daar ik nog een niet aangesloten decoder heb liggen die bij mijn dochter op haar kamer zou moeten kunnen staan, heb ik deze dan eens aangesloten op de plaats van de andere V3 decoder. Het resultaat blijft hetzelfde ..de storing verdwijnt niet.
Eigenaardig is dat, als ik de 2 versie 3 decoders aansluit, er geen onmiddelijke storing meer is.
Moet ik daaruit besluiten dat de V4 decoder veel meer bandbreedte in beslag neemt en de andere decoder dus platknijpt?
Wie heeft hiermee hetzelfde probleem?
oh ja, terug een versie 3 in de slaapkamer zetten is geen optie omdat deze midden in de nacht mooie heel grote blauwe cijfers laat zien als hij begint op te nemen...
Na 3 weken toch meestal zonder bevroren beelden is het hek weer van de dam...ze zijn er terug...
In mijn vorig topic schreef ik dat ik steeds stilstaand beeld kreeg en dat de komst van een technieker niet hielp. Door tussenkomst van eva is toen het probleem opgelost.
Nadien bleek dat de storing niet helemaal verdwenen was. Eva even gecontacteerd en die verwees me naar de website van belgacom waarop vermeld staat wat ik kan ontvangen met hoeveel decoders.
Tja, Dat wist ik ondertussen al wel want het was me meerdere keren uitgelegd via de contacten met de helpdesk en de bijhorende lange lijst storingstickets...
Maar goed , nu blijkt dat ik nog steeds haperende beelden krijg met maar 2 decoders 1 versie 4 en 1 versie3). Deze zouden full hd moeten kunnen werken...
NIETS is minder waar want de storing is er weer terug...Sinds enkele dagen kan ik via de V3 decoder weer geen tv meer kijken terwijl op de versie 4 decoder alles prima verloopt en er geen storingen zijn.
Daar ik nog een niet aangesloten decoder heb liggen die bij mijn dochter op haar kamer zou moeten kunnen staan, heb ik deze dan eens aangesloten op de plaats van de andere V3 decoder. Het resultaat blijft hetzelfde ..de storing verdwijnt niet.
Eigenaardig is dat, als ik de 2 versie 3 decoders aansluit, er geen onmiddelijke storing meer is.
Moet ik daaruit besluiten dat de V4 decoder veel meer bandbreedte in beslag neemt en de andere decoder dus platknijpt?
Wie heeft hiermee hetzelfde probleem?
oh ja, terug een versie 3 in de slaapkamer zetten is geen optie omdat deze midden in de nacht mooie heel grote blauwe cijfers laat zien als hij begint op te nemen...