Pagina 1 van 1

Vraag tot update contact# naar GSM

Geplaatst: 16 apr 2012, 20:04
door Lantern
Heb al enkele mails van dommel ontvangen waar gevraagd wordt om mijn contact nummer aan te passen naar een gsm nummer. Abo is netconnect op een bgc telefoonlijn, dus weinig kans dat het huidige contact nummer, de vaste lijn, onbereikbaar wordt. Ik geef zelden mijn gsm# aan een bedrijf en heb geen idee waarom dommel een gsm# wilt.
Nog dommel klanten die dezelfde mail ontvingen?

Re: Vraag tot update contact# naar GSM

Geplaatst: 16 apr 2012, 20:49
door Petervanakelyen
Ik heb die mail ook gekregen. Grappig genoeg juist na de mail waarin bevestigd werd dat al mijn diensten binnen 24u van hun servers zouden worden verwijderd (waar uiteindelijk ook niets van gekomen is). :)

Re: Vraag tot update contact# naar GSM

Geplaatst: 17 apr 2012, 00:15
door PumbaaH
Misschien es vragen aan de helpdesk? Kan me niet meteen bedenken waarom ze een gsm nummer nodig hebben aangezien ze de vaste kennen.

Re: Vraag tot update contact# naar GSM

Geplaatst: 17 apr 2012, 17:34
door stephanovski
Ze zeggen dat het is voor een betere service. ';-)
Dat is in mijn geval wel belangrijk, omdat mijn vaste telefoon ook via Dommel werkt.
Aan de andere kant, ik heb geen GSM-nummer in Belgiƫ.
Ik bel zelfs nooit met een GSM. Ik wil ook niet altijd bereikbaar zijn.
Ik heb voor noodgevallen een GSM met een NL-nummer. Die staat dus altijd uit!
Ooit gekocht op vakantie en kost niks indien 1 X per halfjaar een telefoontje wordt gepleegd.
Dat doe ik dus al jaren!
Misschien kan Dommel mij een GSM met Belgisch nummer geven. <eg>
Stephanovski.