EDPnet mail issue
Geplaatst: 07 apr 2012, 15:53
Edit: opgelost zo te zien.
Gezien EDPnet vandaag niet bereikbaar is post ik het hier maar eens.
Wanneer ik een mail stuur naar een klant van EDPnet (domein van een klant van EDPnet) krijg ik volgende terug...
mailgateway02.edpnet.net rejected your message to the following e-mail addresses:
[email protected] ([email protected])
mailgateway02.edpnet.net gave this error:
#5.1.0 Address rejected.
A problem occurred during the delivery of this message to this e-mail address. Try sending this message again. If the problem continues, please contact your helpdesk.
xxx ([email protected])
mailgateway02.edpnet.net gave this error:
#5.1.0 Address rejected.
A problem occurred during the delivery of this message to this e-mail address. Try sending this message again. If the problem continues, please contact your helpdesk.
Gezien EDPnet vandaag niet bereikbaar is post ik het hier maar eens.
Wanneer ik een mail stuur naar een klant van EDPnet (domein van een klant van EDPnet) krijg ik volgende terug...
mailgateway02.edpnet.net rejected your message to the following e-mail addresses:
[email protected] ([email protected])
mailgateway02.edpnet.net gave this error:
#5.1.0 Address rejected.
A problem occurred during the delivery of this message to this e-mail address. Try sending this message again. If the problem continues, please contact your helpdesk.
xxx ([email protected])
mailgateway02.edpnet.net gave this error:
#5.1.0 Address rejected.
A problem occurred during the delivery of this message to this e-mail address. Try sending this message again. If the problem continues, please contact your helpdesk.