Pagina 1 van 1

Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 31 maa 2012, 13:45
door onl2148
Hallo,

Even de situatie schetsen, online bestelling gedaan op zondag 25 maart van Internet start.
(PROMO- gratis installatie en activering, WEBDEAL - €50 extra korting online bestelling).
Dit met gekozen installatiedatum dinsdag 3 april. Dit is alles bevestigd via email.

Gratis installatie, is dat dan zelf je modem gaan halen op vrijdag 30 maart ??
Maandelijke prijs € 24.95 zonder vaste lijn, als je bestelling doet via e-service dan weten ze dat
ik een vaste lijn heb en dan is het € 19.15 maar hier was het natuurlijk ook verkeerd.

Vrijdagavond 30 maart eens contact opgenomen met belgacom, ze deden erg vaag over mijn bestelling.
Maar ze wilden het wel opnieuw invoeren. Als ik dan vroeg naar mijn WEBDEAL korting, dan zou ik deze
niet krijgen.
Daar was ik niet mee akkoord zodat ik mijn bestelling maar geanulleerd heb.

Is er dan geen mogelijkheid om foutloos een online-bestelling te plaatsen bij belgacom ??

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 31 maa 2012, 13:49
door a3ke
Als je al een vaste lijn hebt ben je toch geen nieuwe klant meer ? (zie kleine letters ;))

Dat het systeem je dan niet de mogenlijkheden geeft die jij hoopt te krijgen denk ik niet dat het systeem in fout is ...

En dat je geen webdealkorting krijgt als je telefonisch een bestelling plaats of telefonisch hulp nodig hebt tot dan moet men "alles zelf doen via het net en korting krijgen" toch nooit meer toepassen dan ? ;)


Denk niet dat men ergens hier in de fout is gegaan

My 2 cents

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 31 maa 2012, 14:01
door onl2148
Hieronder een copie van de kleine letters.

Online korting : Aanbieding geldig van 01/02/2012 tot en met 15/04/2012. Voor elke nieuwe online-intekening op een internet contract van 12 maanden krijgt u een korting op uw abonnement van € 5 gedurende tien maanden, in totaal € 50 cadeau dus. De online korting is cumuleerbaar met de bovenstaande promotie, maar niet met andere lopende acties/promoties.


Als ik goed lees "elke nieuwe online-intekening op een internet contract", wel ik heb geen internet van belgacom...

Volgens mij is het systeem wel in fout, waarom schrijven dat ik €24.95 moet betalen, alhoewel het systeem weet dat ik een vaste lijn heb

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 31 maa 2012, 14:18
door TiTanium
Ik had indertijd ook mijn bestelling online geplaatst. Bij mij was het ook een ramp want er gebeurde maar niets. Telenet was ondertussen opgezegd. Dus met men "online papieren" naar een belgacomwinkel gegaan. Zij hebben voor mij alles in orde gebracht en kon ik een week later genieten van alle promoties en alle online kortingen. De mensen van belgacom zagen de order niet staan en gingen dan kijken bij de externe dienst die de online bestellingen verwerkt. Daar was het zelfs nog niet in behandeling genomen. Dus als het langer duurt als voorzien ligt het toch wel aan dat extern firma die de online bestellingen doet. Ik heb hier eveneens een slechte ervaring mee. Als je bewijzen hebt van u bestelling en het heel lang duurt kan je met die papieren naar een belgacomwinkel gaan. Iets gemakkelijker ook om een beetje druk uit te oefenen als jij alle stappen correct hebt gevolgd.

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 02 apr 2012, 10:27
door Proximus
Hallo allemaal,

Het aanbod is wel degelijk geldig voor elke nieuwe intekening op een abonnement van 12 maanden op Internet Start met of zonder vaste Belgacom-lijn (€ 19,15/maand voor klanten met een vaste lijn en € 24,95/maand voor klanten zonder vaste lijn).
Zie onderstaande link ivm alle voorwaarden :

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... encon.page?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 02 apr 2012, 10:29
door fryelectro
Ik heb indertijd iets gelijkaardigs meegemaakt. Op moment van de factuur werden mij tal van zaken aangerekend zoals activatiekost... Ik heb toen gebeld met iemand van facturatie en na wat gediscussieer heeft men de moeite gedaan om effectief na te kijken op wat ik had ingetekend (gelukkig had ik een print-out van de bestelling genomen) en heeft men de teveel gefactureerde bedragen gecrediteerd. Ik hoor ook dat dit wel vaker gebeurd :(

Re: Online bestelling en helpdesk RAMP

Geplaatst: 06 apr 2012, 08:56
door heyedp
Vorig jaar heb ik dezelfde miserie meegemaakt met mijn internet-bestelling via online . Drie keren de helpdesk moeten bellen , mijn order bleek intern geannuleerd te zijn ( waarom ? ) maar de helpdesk medewerker ging dit in orde brengen ( met belofte dat de online-kortingen behouden bleven ) . Afspraken gemaakt met de technische dienst voor de installatie , maar ook daar ging het fout , de lassers kwamen een dag vroeger ( zonder verwittiging) met als argument morgen is het vrijdag en we willen dan wat vroeger stoppen . Bij de eerste facturatie bleken alle online voordelen en kortingen verdwenen als sneeuw voor de zon . Gelukkig had ik mijn online bestel gegevens mooi bijgehouden en heb het factuur betwist via mijn e-services waar alles werd aanvaard en terugbetaald via credit-nota . Eind goed al goed maar toch , drie maanden moeten wachten op een aansluiting , techniekers die hun eigen agenda bepalen , foute facturatie .... efficiëntie was hier ver te zoeken !!!