Pagina 1 van 1
Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 16:14
door VOiD
Ik heb een e-mail ontvangen van BGC waarin staat dat ik als 'trouwe' klant een maand gratis krijg als ik opnieuw een contract afsluit van 12 maanden. Interessant uiteraard
Maar weet iemand of de bestaande korting (Internet Generation) dan ook behouden blijft ? Op de website staat namelijk 'Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet'. Ik wil uiteraard de Generation korting niet veliezen.
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 16:17
door krisken
Eén manier om hier achter te komen : bellen ofwel - nog beter - naar Belgacom center gaan

Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 16:20
door VOiD
Krisken, de ervaring leert mij dat ze in het callcenter ze snel 'ja' zeggen om het verkocht te krijgen. En om dan iets terug recht te zetten dat duurt maanden...
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 16:22
door krisken
Daar heb je zeker een punt, vandaar dat ik zeg om beter naar center te gaan

Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 16:28
door Stroper
Bewijzen heb ik natuurlijk niet, maar ik heb al 2 keer een vrij opdringerige verkoper gehad in een Belgacom Center, dus
daar zullen er ook wel zijn die op commissie werken.
Dus ik zou hun "Ja" ook wel dubbelchecken.
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 15 maa 2012, 17:55
door proximusboyke
zolang je generation zelf niet opzeg behoud je dit levenslang.
dus die 1 maand internet heeft hier geen invloed op daar ge niet veranderd van product
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 16 maa 2012, 13:11
door xenne
nieuw contract zal geen generation internet zijn want dit wordt niet meer aangeboden, vermoed dat je op favorite zal komen te staan als je daar op ingaat met verlies van de generation korting. ALS je niets wijzigt behoud je de generation korting idd levenslang, specifiek vragen naar contractverlenging van generation kan je proberen, maar denk dat dit niet mogelijk zal zijn
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 16 maa 2012, 13:20
door proximusboyke
voor zover ik mensen ken die het hebben zijn ze hun generation niet kwijt.
Kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn daar duf ik me nie over uitspreken, dus het best vragen
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 16 maa 2012, 22:05
door VOiD
Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt

Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 16 maa 2012, 23:20
door hey69
En wat mogen we doen om ook gecontacteerd te worden

Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 17 maa 2012, 09:37
door philippe_d
VOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen.
Inderdaad, gezien dit geen "nieuw" contract is, maar een contractverlenging van 12 maand.
hey69 schreef:En wat mogen we doen om ook gecontacteerd te worden

Niet wachten tot je gecontacteerd wordt, maar zelf contact opnemen ...
Als je de klantendienst belt (0800 22800) na het einde van je contract, en je legt hen uit dat je de verschillende opties aan het her-bekijken bent, en vraagt wat Belgacom kan doen, dan gaan ze je gegarandeerd voorstellen om bij hen te blijven.
In ruil voor een 12-maand contractverlenging mogen ze je één maand gratis Internet aanbieden.
Re: Bespaar één maand op uw internetabonnement
Geplaatst: 17 maa 2012, 10:29
door xenne
VOiD schreef:Ik heb daarstraks gebeld met de klantendienst en de persoon aan de lijn verzekerde me dat alle voordelen behouden blijven, ook de bestaande kortingen. Nu hopen dat de facturatie er ook zo over denkt

oké, bedankt voor de info.... laat maar weten of facturatie correct verloopt