TV staat ook nog steeds in e-services op het oude Favortite ipv Comfort.
Nog even de bevestigingsbrief bij de hand genomen die ik in februari heb ontvangen.
Weeral in het frans btw, zoals ik ook steeds het BC TV Magazine krijg :s Zowel klantendienst als 2x een medewerker in het Belgacom Center te Wijnegem vonden geen optie in hun systeem om dit naar Nederlands te wijzigen.
Had de brief beter aandachtiger gelezen want blijkbaar moest ik Belgacom contacteren via mijn opgezegd gsm nummer als ik het nu begrijp.
Informations client
Vos donnees BC:
Adres
Identification Internet et Belgacom TV: 03xxxxxxx (dit nummer ken ik niet, dit nr kom ik in e-services nergens tegen, enkel mijn geanulleer nr)
Veuillez mentionner ce numero lors de tous vos contacts avec de collaborateurs de Belgacom.
Lors du raccordement votre decodeur, veuillez egalement utiliser ce numero.
Nous pouvons vous joindre:
Votre nr de gsm: 0474****** (niet meer gebruikt aangezien ik dit ook heb laten schrappen en een smartphone heb met MV sim)
Si vos coordonnees ne sont pas correctes, nous vous invitons a nous en faire part dans les plus brefs delais.
Mise en service
Des le 12/03/2012 a 18h, vous aurez le plein usage de ce nouveau service sans que Belgacom doive se rendre chez vous.
Op de brief klopt alles (Produits et Services: Pack internet + TV 56.69 e/pm)
Identification internet et Belgacom TV: 03xxxxxxx ( in e-services staat op meerdere plaatsen mijn nummer van de opgezegde vaste lijn
- Internet Favorite sans ligne fixe
- Internet Multi et Security
- Belgacom TV Comfort (Flandre)
- Pack internet + TV
Logins en wachtwoorden voor de bbox2 die op de brief staan zijn hetzelfde, als voorheen.
Staat ook op om een e-services account aan te maken, maar het klantnummer is niet verandert dus heb ik dit niet gedaan aangezien ik dit al had.
Hopelijk kan Eva, een beetje verduidelijken. Maar ik vrees dat ik de zaterdag langs het BC Center kan gaan want ik kan ook al sinds enkele dagen geen gratis volume pack bestellen, en op andere pagina's nog meer rode tekst