Pagina 1 van 1

Proximus: geen internet

Geplaatst: 02 maa 2012, 19:58
door Drossie
Sinds 3 dagen heb ik een Motorola Defy+ smartphone. Alles werkt perfect, behalve internet. Instellingen staan standaard goed ingesteld.
Op mijn vorige gsm kon ik wel internetten. Zonet even de test gedaan en mijn simkaart in mijn vorig toestel geplaatst. Resultaat: werkt ook niet.
Probleem lijkt dus niet aan mijn nieuw toestel te liggen, maar aan Proximus.
Het enige dat ik kan bedenken, is dat ik een goede maand geleden overgeschakeld ben van Proximus Smile naar een Proximusabonnement via het werk (SSDGPI).
Bestaat er een mogelijkheid dat ik daardoor niet kan internetten? Moet ik eerst een datapack aanschaffen? Ik dacht dat dat niet nodig was.

Re: Proximus: geen internet

Geplaatst: 02 maa 2012, 20:11
door Jelly
Kan zijn dat je werkgever internettoegang verbied, om zo geen hoge kosten op te lopen.

Eens controleren bij je werkgever en indien nodig een data pakket laten activeren.

Re: Proximus: geen internet

Geplaatst: 02 maa 2012, 20:14
door Drossie
Mja, ik betaal het abonnement toch helemaal hoor, maar misschien is het inderdaad zoiets.
Zou men in een Proximuscenter kunnen nagaan of dit het geval is?

Re: Proximus: geen internet

Geplaatst: 02 maa 2012, 20:35
door meon
Tja, op de abo's van bij ons op't werk wordt data bij alle abonnementen uitgeschakeld. Als een gebruiker op Internet wilt moet hij maar een expliciete oplossing laten activeren zoals Internet On Gsm.