Proximus: geen internet
Geplaatst: 02 maa 2012, 19:58
Sinds 3 dagen heb ik een Motorola Defy+ smartphone. Alles werkt perfect, behalve internet. Instellingen staan standaard goed ingesteld.
Op mijn vorige gsm kon ik wel internetten. Zonet even de test gedaan en mijn simkaart in mijn vorig toestel geplaatst. Resultaat: werkt ook niet.
Probleem lijkt dus niet aan mijn nieuw toestel te liggen, maar aan Proximus.
Het enige dat ik kan bedenken, is dat ik een goede maand geleden overgeschakeld ben van Proximus Smile naar een Proximusabonnement via het werk (SSDGPI).
Bestaat er een mogelijkheid dat ik daardoor niet kan internetten? Moet ik eerst een datapack aanschaffen? Ik dacht dat dat niet nodig was.
Op mijn vorige gsm kon ik wel internetten. Zonet even de test gedaan en mijn simkaart in mijn vorig toestel geplaatst. Resultaat: werkt ook niet.
Probleem lijkt dus niet aan mijn nieuw toestel te liggen, maar aan Proximus.
Het enige dat ik kan bedenken, is dat ik een goede maand geleden overgeschakeld ben van Proximus Smile naar een Proximusabonnement via het werk (SSDGPI).
Bestaat er een mogelijkheid dat ik daardoor niet kan internetten? Moet ik eerst een datapack aanschaffen? Ik dacht dat dat niet nodig was.