geen telefonische ondersteuning voor yelo?
Geplaatst: 02 maa 2012, 10:02
Ik heb sinds een tijdje een probleem met de digicorder te programmeren via internet , via de ipad app krijgen we de melding: "digicorder niet beschikbaar", via de website een gelijkaardige melding.
Enkele dagen geleden hiervoor gebeld: standaard testen gedaan, IP check, interactiviteit check, alles is af, alles terug op, geen oplossing
De volgende dag teruggebeld en de dame aan de lijn meldde mij dat er een upgrade bezig is tot 1/3, goed even wachten, geen probleem
Vandaag gebeld, en nu krijg ik te horen dat yelo enkel 'ondersteund' wordt op Facebook / twitter, of via het contactformulier op de site , de medewerker kon/wou mij niet helpen.
Ook kreeg ik te horen dat Yelo nog in testfase is en een dienst is die "gratis" ter beschikking wordt gesteld.
Ik zie echter nergens op de telenet site in't groot staan dat dit een product in testfase is? Dat zou misschien toch belangrijk te weten zijn als mensen beta software installeren op hun computer / tablet..? Bij mijn weten maakt Yelo deel uit van het dienstenpakket 'digitale TV''?
Bovendien vroeg deze telenet medewerker mijn UserID en Wachtwoord, wat ik natuurlijk weigerde te geven, maar ik gaf hem wel de mogelijkheid dat hij het mocht wijzigen indien echt nodig.
Bij de A-Desk willen ze Yelo dus niet ondersteunen (ben zakelijke klant), weten jullie waar ik iemand aan de lijn kan krijgen die dit kan oplossen?
Enkele dagen geleden hiervoor gebeld: standaard testen gedaan, IP check, interactiviteit check, alles is af, alles terug op, geen oplossing
De volgende dag teruggebeld en de dame aan de lijn meldde mij dat er een upgrade bezig is tot 1/3, goed even wachten, geen probleem
Vandaag gebeld, en nu krijg ik te horen dat yelo enkel 'ondersteund' wordt op Facebook / twitter, of via het contactformulier op de site , de medewerker kon/wou mij niet helpen.
Ook kreeg ik te horen dat Yelo nog in testfase is en een dienst is die "gratis" ter beschikking wordt gesteld.
Ik zie echter nergens op de telenet site in't groot staan dat dit een product in testfase is? Dat zou misschien toch belangrijk te weten zijn als mensen beta software installeren op hun computer / tablet..? Bij mijn weten maakt Yelo deel uit van het dienstenpakket 'digitale TV''?
Bovendien vroeg deze telenet medewerker mijn UserID en Wachtwoord, wat ik natuurlijk weigerde te geven, maar ik gaf hem wel de mogelijkheid dat hij het mocht wijzigen indien echt nodig.
Bij de A-Desk willen ze Yelo dus niet ondersteunen (ben zakelijke klant), weten jullie waar ik iemand aan de lijn kan krijgen die dit kan oplossen?