Pagina 1 van 1

FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 00:16
door Bob541
Op mijn factuur van Telenet die ik vandaag kreeg staan al mijn gesprekken naar gsm's aangerekend, ook die in de daluren, terwijl ik nochtans de optie "FreePhone Mobile" heb. Is dit bij nog iemand het geval?

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 00:31
door Patje
Worden die dan niet terug afgetrokken op het laatste blad in bijlage ?

FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 08:55
door Rke
Ik zie op mijn factuur dat ze eerst zogezegd aangerekend worden en de lijn eronder weer afgetrokken worden.. Op het laatste blad staan de details vd gebelde nummers met de prijs erbij.

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 10:07
door Bob541
Bij mij worden de gesprekken aangerekend, daarna wordt er maar een heel klein stukje terug afgetrokken, terwijl het overgrote deel van de gesprekken in de daluren was.
Ik heb intussen contact gehad me de klantendienst, ze zouden het crediteren. Ik vroeg me gewoon af of deze fout een alleenstaand geval is.

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 10:43
door Patje
Waarschijnlijk staat hun systeem nog niet in orde voor de freephone mobile, wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant ..... :?
moest je het niet zien dan betaal je extra.

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 11:06
door Bob541
Ik heb het nog even wat verder uitgezocht: het komt er op neer dat alle gesprekken naar gsm's in de daluren vanaf 30 januari onterecht aangerekend zijn. De gesprekken vóór de datum zijn correct afgetrokken. Toch wel interessant om dit even op je factuur te controleren denk ik...

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 11:57
door ubremoved_539
Patje schreef:wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant ..... :?
Da's niet raar.. da's ALTIJD zo bij Telenet !

Re: FreePhone mobile - foute factuur

Geplaatst: 18 feb 2012, 12:12
door Dettie
Idem voor mij, freephone europe , gratis gsm optie aangelegd
1maand later factuur

contact met telenet klantendienst wegens de gesprekken aangerekend werden(bijlage blad),
maar als je verder kijkt in het overzicht daarvoor zie je dan dat ze het in vermindering brengen terug ...

echt verwarrend maar het is gratis ...