Pagina 1 van 1

Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 08:12
door Skylord
Hi,

als ik vandaag aanlog op de e-services van belgacom, kan ik nergens mijn volume raadplegen? Ik zou graag mijn upload / download in de gaten houden, maar deze optie is verdwenen met de update van e-services ?! Of kijk ik nu scheel.... :|

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 11:06
door SvenV
Juist ingelogd en inderdaad onvindbaar.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 11:28
door denkleine
e-services zijn blijkbaar volledig aangepast....
En inderdaad geen meter meer te vinden...

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 11:30
door AnD
Ik hoop dat het nieuwe dan beter werkt, want ik moest die pagina altijd refreshen en meestal eerst stoppen met laden, dan refreshen, enz.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 11:43
door Tim.Bracquez
Dit staat onder 'mijn factuur'

echter blijkbaar nog een foutje
Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).
0GB0GB
0GB0GB0GB
Extra Volume Pack :
U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack
Heb 100GB limiet en 8TB volume packs welke hier niet bij staan.

Verbindingstijden koppen ook niet helemaal. Enkel dit staan:
Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 18:31:41 0h 5m 45s 793 110 Kb 8 33 327 Kb ADSL

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 12:07
door denkleine
gevonden :)

Code: Selecteer alles

Maandelijks volume :

Gebruikt volume voor deze maand 4 GB 293 MB van de beschikbare 500 GB (495 GB 730 MB overblijvend).

Extra Volume Pack :

U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack


Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 12:30
door Mathy
Zijn ze misschien de ongelimiteerde abonnementen echt ongelimiteerd aan het maken? In ieder geval zou ik het jammer vinden als de volumemeter zou verdwijnen, is soms toch handig.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 12:50
door Skylord
Inderdaad, ik zou het ook wel graag terug zien. Ik wil wat upload van mijn NAS en computer in het oog houden....

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 12:53
door denkleine
Zoals Tim.Bracquez melde is hij er wel nog, wanneer je op "mijn factuur" drukt zie je hem staan aan de rechterkant.
Ook connectietijden kan je nog steeds opvragen.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 13:32
door Proximus
Dag allemaal,

De volumemeter staat idd onder de rubriek 'Mijn factuur&verbruik'.
@ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 21:27
door -KoeKe-
Sinds wanneer moet je ook wachtwoorden doorsturen naar Eva?

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 06 feb 2012, 22:10
door meon
Aangezien de e-Services niet gebruik maken van een xDSL-login vermoed ik dat Eva anders zelf niet kan zien wat het probleem is als een gebruiker :)
*gokje*

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 07:38
door jefke klakke
De verbindingstijden zijn inderdaad op een andere plaats terug te vinden,
maar de lijst die je krijgt is totaal waardeloos.

De lijst is absoluut niet gesorteerd, noch op tijdstip, noch op volume
en de informatie over de duur klopt totaal niet :
ik zou voor de huidige maand februari reeds zo'n 4Gb upload en 17 Gb download hebben (zou kunnen kloppen),
maar dat op een totale verbindingstijd van 9m 34 s ??
Met zo'n lijn zit niemand meer te wachten op FTTH :-)

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 07:48
door Astralon
Het zal wel zijn omdat het dinsdagmorgen is maar kan er iemand aangeven welke stappen je precies moet doorlopen om de volumemeter te zien.
Bedankt.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 08:13
door jefke klakke
Astralon,

aanloggen bij e-services
kies 3° icoon van links : 'Mijn factuur en verbruik'
de rechtse blok toont 'Mijn internet verbruik', met daar je maandelijks volume
onderaan kan je ook nog doorklikken naar 'Mijn verbindingstijden raadplegen'
waar je ook een opsplitsing tussen up- en download krijgt

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 08:31
door Astralon
@jefke, bedankt.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 10:15
door stevos
De nieuwe e-services site lijkt me nog vrij buggy. Gisteren een volumepack willen bestellen, plots begon de site te flippen en nu staat er plots een extra optie internet security actief?

Al 2x naar de klantendienst gebeld en te horen gekregen dat ze het niet zien op contract maar ik zie het in e-services staan! :s

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 11:38
door Tim.Bracquez
Eva_van_Belgacom schreef: @ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.
Dank voor de mogelijke hulp, mij boeit het niet zo dat dit foutief is (kijk er toch niet naar), meet mijn verkeer zelf en zit er nooit/zelden over. Als ik op smallband sta zal ik wel aan de telefoon hangen ;)

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 15:03
door Proximus
Hallo stevos,

Kan je me via een privébericht je klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik eens nakijken of er een extra optie internet security geactiveerd werd.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 16:26
door fredo66
De optie om email aliassen te beheren (aanmaken - verwijderen) is ook onvindbaar geworden .... :?

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 07 feb 2012, 16:40
door Benbits
e-mail en dergelijken staat bij "mijn berichten".
b.

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 08 feb 2012, 09:11
door Abusimbal
Op dit moment krijg ik iedere keer "inloggen mislukt".

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 08 feb 2012, 15:49
door Proximus
Beste Skylord,


Best eens gaan naar Mijn factuur en verbuik, dan zou u rechts op Mijn internet verbruik de volumemeter moeten zien staan.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 12 feb 2012, 08:14
door pengocha
Eva: de meter staat idd waar u zegt maar deze staat bij mij al sinds een week met alle waardes op 0 en sinds gisteren ben ik rate-limited en het aankopen van de volumepacks lopen ook mis; ik krijg wel melding dat alles ok is als ik ze bestel maar ze worden er niet bijgezet en snelheid vd lijn blijft ook onveranderd...

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 12 feb 2012, 13:54
door meubel
Dag Allemaal,

Sinds de layout veranderd is heb ik (vanfaag) volgende resultaten. Vroeger stond er na de 96 uur een nieuwe tijdstip. Nu staan er maar een 12-tal minuten. Ik vermoed dat ik maar ga afgaan op het aantal gebruikte volume ipv de verbindingstijden.


Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.


Totaal 0h 12m 39s
Totaal Upload 1 GB 174 MB 673 KB 915 Bytes
Totaal Download 2 GB 214 MB 214 KB 986 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 3 GB 388 MB 888 KB 877 Bytes

Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 08:01:32 0h 5m 45s 416 691 Kb 594 1 Kb ADSL
05/02/2012 07:59:53 0h 1m 8s 452 417 Kb 878 564 Kb ADSL
06/02/2012 04:24:19 0h 5m 45s 305 565 Kb 741 649 Kb ADSL

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 12 feb 2012, 14:03
door Tallica
Heb dezelfde bug als u. Ik ben niet langer da 5m en 45s verbonden... :eek:

Zie ook dat de FON verbindingen er nu bij staan en daar heb ik 30MB gedownload op 1sec...Nice :lol: :lol:

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 16 feb 2012, 15:11
door fredo66
Werkt die nieuwe volumemeter nu bij iedereen ? Bij mij geeft die 0 aan en nog op te gebruiken volume ook 0 :?

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 16 feb 2012, 15:21
door xenne
hier werkt hij correct... maar jouw probleem is geen alleenstaand geval

Re: Volumemeter verdwenen?

Geplaatst: 16 feb 2012, 17:22
door Proximus
Beste,

Bij wie het nog niet werkt, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even door te sturen.

Ik laat dit dan nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva