Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?
Geplaatst: 15 jan 2012, 10:20
Hello,
M'n vrouw is recentelijk overgeschakeld van een 3GS naar 4S.
Aangezien de 4S een micro SIM heeft, is deze ook aangeleverd door Mobistar bij het nieuwe toestel. (daarvoor had ze ook Mobistar)
Maar sinds de nieuwe iPhone heeft ze bijna telkens problemen om iemand te bellen ... de persoon aan de andere kant hoort niets, maar zij hoort de persoon wél. (precies enkel-richting) Oplossing: afleggen en opnieuw proberen. Dit heeft ze bijna elke keer voor wanneer ze belt ...
Vraag is nu, ligt dit aan de SIM/netwerkinstellingen Mobistar .. of aan het toestel ?
Aangezien het Micro SIM is kan ik niet even swappen met een ander toestel om te testen
Any suggestions?
M'n vrouw is recentelijk overgeschakeld van een 3GS naar 4S.
Aangezien de 4S een micro SIM heeft, is deze ook aangeleverd door Mobistar bij het nieuwe toestel. (daarvoor had ze ook Mobistar)
Maar sinds de nieuwe iPhone heeft ze bijna telkens problemen om iemand te bellen ... de persoon aan de andere kant hoort niets, maar zij hoort de persoon wél. (precies enkel-richting) Oplossing: afleggen en opnieuw proberen. Dit heeft ze bijna elke keer voor wanneer ze belt ...
Vraag is nu, ligt dit aan de SIM/netwerkinstellingen Mobistar .. of aan het toestel ?
Aangezien het Micro SIM is kan ik niet even swappen met een ander toestel om te testen
Any suggestions?