Pagina 1 van 1

Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 15 jan 2012, 10:20
door spacekiek
Hello,

M'n vrouw is recentelijk overgeschakeld van een 3GS naar 4S.
Aangezien de 4S een micro SIM heeft, is deze ook aangeleverd door Mobistar bij het nieuwe toestel. (daarvoor had ze ook Mobistar)

Maar sinds de nieuwe iPhone heeft ze bijna telkens problemen om iemand te bellen ... de persoon aan de andere kant hoort niets, maar zij hoort de persoon wél. (precies enkel-richting) Oplossing: afleggen en opnieuw proberen. Dit heeft ze bijna elke keer voor wanneer ze belt ...

Vraag is nu, ligt dit aan de SIM/netwerkinstellingen Mobistar .. of aan het toestel ?

Aangezien het Micro SIM is kan ik niet even swappen met een ander toestel om te testen :|

Any suggestions?

Re: Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 15 jan 2012, 11:23
door remko
als je je microsimkaart wilt testen in een ander toestel kan je een microsim adapter gebruiken
http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_nkw ... m270.l1313

Re: Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 15 jan 2012, 12:45
door Dafke
Is een probleem met sommige 4S'n..
Als je een iphone hebt, is er maar 1 forum:

www.iphoneclub.nl

daar zie je dat dit geen geisoleerd probleem is, en je dus een andere iphone krijgt..

Re: Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 16 jan 2012, 09:12
door spacekiek
Thanks!!! Goed om weten dat het aan het toestel ligt !
Nu kan ik gewapend naar Mobistar trekken :-)

Re: Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 12 feb 2012, 20:52
door koach
en hoe ist afgelopen?

Re: Mobistar iPhone 4S slechte verbinding?

Geplaatst: 13 feb 2012, 09:03
door spacekiek
Volgens bepaalde berichten zou dit probleem verholpen worden in iOS 5.1.
Aangezien de release dichtbij, wachten we hierop nog even...
Voorlopig helpt even snel op "speaker aan/speaker uit" klikken om het probleem te verhelpen.
Als de nieuwe firmware niet helpt, dan geven we hem retour uiteraard.