Pagina 1 van 1

positieve ervaring telenet - opzeggen boeket

Geplaatst: 07 jan 2012, 21:02
door WalterB1
Hallo,

Normaal komen mensen enkel iets melden als ze iets negatief te zeggen hebben. Dit is het niet.

Ik heb een aantal maanden geleden het boeket "entertaiment" genomen bij telenet. Nadat ik weer eens een opgenomen film had onderbroken en gewist wegens veel te slecht om naar te kijken wou ik het opzeggen.

Ik verwachte dat ik een aangetekende brief ging moeten versturen en mijn jaar ging moeten uitdoen van dat boeket.

Via de website, "mijn telenet", had ik een optie gevonden om dat boeket te deactiveren. De website gaf de indruk dat ik die zonder meer kon verwijderen. Omdat ik op een dienst zit waar mensen dagelijks bellen om te vertellen met de misserie dat ze hebben met diverse bedrijven wou ik voorzichtig zijn en stuurde eerst Telenet een e-mail om te vragen wat de gevolgen gingen zijn van het deactiveren van die optie.

Ik kreeg bevestiging dat ik dat gewoon kon deactiveren. Aanrekening pro rata voor de rest van de facturatieperiode. Geen verplichte uitdiening van een jaarlijkse termijn. Geen verbrekingsvergoeding. Dat verbaasde mij oprecht.

Groet,
Walter

Re: positieve ervaring telenet - opzeggen boeket

Geplaatst: 07 jan 2012, 21:36
door TiTanium
Het hoeft inderdaad niet altijd negatief te zijn daar geef ik u gelijk in. Echter geef ik u toch even de raad mee om u facturen voorlopig zeker goed op te volgen ;-)