Pagina 1 van 1
Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 00:29
door trikke2705
Ik heb me een maand geleden generation connect aangeschaft voor te gebruiken met mijn smartfoon. Ik heb ook nog een abo met gratis minuten en sms maar deze sim zit nu in een gewone gsm. Hoe kan ik nu checken hoeveel gratis min bellen en sms ik nog heb?
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 01:09
door Marlboro
Toen ik mijn abo nog had deed ik dat via e-services.
Maarja, dat word 1keer per dag ofzo maar upgedate.
Lukt het bij een abo niet om #120#
#121# te gebruiken? Of werkt dat alleen bij een prepaid kaartje want bij deze lukt het, bij abo weetk het niet.
[
Post made via mobile device ]
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 07:42
door Goztow
Hier werkt dat niet vrees ik.
[
Post made via mobile device ]
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 08:59
door trikke2705
Neen, dat lukt niet , ik krijg dan "ongeldige aanvraag".
Via de e-services vind ik wel welk abo ik heb maar geen resterend belkrediet of sms.
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 09:26
door isteven
Zet nooit de Hello Applicatie op je gsm! Daar naaien ze je heel hard mee. Dan gaat je data limiet in een keer dubbel zoveel worden!
Modbreak:
Spam
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 09:57
door trikke2705
Op mijn smartfoon heb ik die applicatie en ik ben daar zeer tevreden van, heb eveneens de 3G watchdog en die lopen quasi hetzelfde.
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 11:58
door Proximus
hoi trikke20705
Generation Connect-klanten kunnen het verbruik raadplegen door de code
#120# in te tikken, gevolgd door de knop Yes/Versturen.
U kan ook, zoals aangehaald, onze applicatie Hello! gebruiken. Meer informatie hierover vindt u terug via
http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... hello.page.
Voor uw abonnement kan u het verbruik nakijken via onze e-services of via een oproep naar het gratis oproepnummer
2455 (alleen met het betreffende gsm-nummer en vanuit Belgiƫ).
Onze e-services vindt u hier terug:
https://secure.proximus.be/secure-stati ... ifications
mvg,
Eva
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 12:05
door Goztow
2455: "het spijt ons, maar deze dienst is niet beschikbaar voor uw klantenrekeningprofiel".

Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 12:09
door trikke2705
Als ik naar 2455 bel hoor ik na een muziekje, "het spijt ons maar we kunnen u niet verder helpen"

Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 12:17
door Astralon
Goztow schreef:2455: "het spijt ons, maar deze dienst is niet beschikbaar voor uw klantenrekeningprofiel".

Hier hetzelfde.
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 21:39
door trikke2705
Nu werkt het wel, ik heb ondertussen ook de nodige info gevonden op mijn e-services. Thumbs up Proximus en bedankt voor de reacties in dit topic!!
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 22:39
door Tomsworld
Hier krijg ik zelfs dat 2455 niet in gebruik / toegewezen is.
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 06 jan 2012, 23:07
door trikke2705
Dat is echt raar. Ik heb het net nog eens getest en het werkt zonder problemen.
Re: Geen hello applicatie.
Geplaatst: 09 jan 2012, 09:20
door Proximus
Beste klanten
De Call Check-up (2455) is beschikbaar voor de meeste tariefplannen, maar omwille van prachtische redenen niet voor klanten met een ondernemingsnummer.
Voor informatie over de beschikbaarheid van deze dienst voor uw abonnement, kan u best onze klantendienst contacteren op het gratis nummer 6 000 via uw Proximus-gsm.
mvg,
Eva