Pagina 1 van 1
Scarlet chat support
Geplaatst: 19 dec 2011, 16:48
door Jp
Heeft er al iemand hier succesvol contact gehad met Scarlet via hun chat support?
Ik sta al reeds 30min+ in hun "wachtrij", maar nog steeds geen verandering.
Bellen is geen optie aangezien ik geen internet/telefonie/digitale TV meer heb sinds deze ochtend.
Ik wacht liever af om te bellen met mijn gsm aangezien die kosten al snel oplopen als je 15min een liedje te horen krijgt.
Mvg,
Jp
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 19 dec 2011, 17:06
door conehead
hallo,
Hier enkele maanden regelmatig gebruikt en dat werkte heel goed vond ik, alvast veel beter dan via de telefoon en heb nooit langer dan 5 minuten moeten wachten toen.
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 19 dec 2011, 17:15
door Jp
Chat is nu offline
Zal het morgen opnieuw proberen...
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 19 dec 2011, 17:53
door JohanS
Hoi,
ik heb dit vorige week ook voor gehad, kreeg ook geen antwoord
tussendoor had ik ook gebeld waarbij ik na ongeveer 10" iemand aan de lijn kreeg
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 01 jan 2012, 16:28
door Pleuris
ik had vorige week na nog geen halve minuut iemand die me goed op mijn vraag kon antwoorden. Morgen heb ga ik ze nog is lastig vallen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 01 jan 2012, 16:51
door krisken
Als ze morgen gaan werken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 22 jan 2012, 15:37
door Xsaron
ik heb tot hiertoe altijd +20 minuten moeten wachten en het was al verschillende keren dat als ik de chat en telefoon samen gestart had, dat men me via de telefoon sneller hielp, en daar is het ook altijd +15 mins wachten .. (dan toch liever het ticket-systeem van edpnet ^^)
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 22 jan 2012, 16:04
door criminala
Blijkbaar zijn ze momenteel onderbemand wegens het geven van training aan nieuwe mensen voor chat support .
De kwaliteit van de chatsupport is dus wel heel goed , al moet je soms wat langer wachten .
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 22 jan 2012, 17:42
door LaserJet
Man man als ze daar al een soort "training" voor moeten geven kunnen ze beter aan de hele wereldbevolking uitleggen hoe je het licht moet aansteken.
Scarlet chat support
Geplaatst: 22 jan 2012, 19:38
door MClaeys
Beter iemand aan de chat die u goed kan helpen dan dat ze het de hele tijd moeten gaan vragen. De persoon die mij hielp een hele tijd terug heeft dat heel goed gedaan, dus trainingen zijn wel degelijk goed.
Re: Scarlet chat support
Geplaatst: 23 jan 2012, 07:10
door Joe de Mannen
Chat support werkt maar gaat heel traag. Het duurt telkens erg lang voor je antwoord krijgt. Maar dat is niet alleen bij Scarlet zo, het is blijkbaar eigen aan het 'chat support model'...
J.