Pagina 1 van 39

Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:11
door xenne
nieuw proximus produkt :

Generation Connect
http://www.generation-connect.be

Voor elke herlaadbeurt van € 20 krijg je 2 GB mobiel internet, 2000 sms’en naar alle netwerken, en tot 100 MB om te surfen in 28 Europese landen!

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:17
door Jelly
De mail ook net ontvangen.

Te mooi voor woorden...
Dit gaat pijn doen bij MV vrees ik.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:20
door xenne
't is duidelijk waar ze hun mosterd gaan halen zijn...... mobile vikings maar dan op het beste netwerk.... maar wellicht zonder grace period :wink:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:22
door Jelly
Het opsparen van de roaming vind ik ook wel mooi.
Na 10 maand heb je zo 100mb om te spenderen op vakantie :-)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:22
door meon
xenne schreef:maar wellicht zonder grace period :wink:
Tarieven buiten herlaadbonus
Nationaal bellen € 0,25/min
Sms’en € 0,12/sms
Internet On GSM € 0,50/MB

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:28
door theduvelking
Toch maar ingetekend.

Bye bye MV ...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:40
door Zorba
Hoewel ik liever 'projecten' als Mobile Vikings steun, is dit toch echt een zeer mooi aanbod. Even over nadenken maar waarschijnlijk stap ik toch over op Generation Connect.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:41
door xenne
misschien best toch niet te lang nadenken, 't is een beperkt aanbod voor de eerste 5000 intekenaars :wink:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:44
door Zorba
Goed dat je het zegt! :eek:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:45
door jorgo
Kan je deze sim bestellen zonder nummeroverdracht om het daarna nog over te zetten?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:47
door q-tec
Je begrijpt waarom we die voorbehouden voor de 5000 verstokte gebruikers van het mobiele web die er het snelst bij zijn.
Ze zullen er wel meer toelaten zeker? of kan hun schitterend 3G netwerk dat niet aan :P
De teller van MV zal naar beneden gaan ipv naar omhoog vrees ik. Hoewel buiten hier op UB is er misschien 1% die het verschil weet tussen edge en 3G :lol:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:48
door Dima_2005
Klinkt wel leuk. Eens ze het in abo-vorm hebben: I'm IN (na mijn contract die afloopt in april 2012 bij Mobistar).

Tot dan blijf ik wel bij MV... Daar heb ik nog een stuk of 10 gratis herlaadbeurten :)

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:49
door LPS
Nummeroverdracht is mogelijk ja. Ik heb al 1 nummertje overgezet.
Ik wil nog een tweede nummer overzetten, maar dat is Proximus en op het invulformulier kan je enkel BASE/Mobistar aanduiden als je je nummer wil behouden... Iemand een idee?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 17:51
door Zorba
Maakt weinig uit denk ik, aangezien je uw simkaartnummer moet ingeven zullen ze wel zien dat dat nummer bij hun staat.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:04
door Jelly
Als Proximus klant best contact opnemen met de klantendienst, nummer 6000.

Bron: twitter: Belgacom_eva_nl

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:04
door Avenger 2.0
Is dit niet gewoon een gemene actie om met dit beperkt aanbod even alle mobile vikings gebruikers proberen af te snoepen en ze zo failliet proberen te krijgen. Volgens dit zijn er namelijk geen plannen om maar iets gelijkaardigs te lanceren dat niet gelimiteerd is.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:05
door Lord Utopia
Is toch perfect mogelijk? Kan enkel maar stimulans zijn voor anderen om beter te doen. Veel gemeen is hier niet aan, want consument krijgt nu keuze tussen goedkoper, maar minder 3G-netwerk, en iets duurder, veel beter 3G-netwerk.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:10
door punk
Zijn dit tijdelijke tarieven of permanente? Want dit lijkt me iets te goed om waar zijn :) .

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:13
door Avenger 2.0
punk schreef:Zijn dit tijdelijke tarieven of permanente? Want dit lijkt me iets te goed om waar zijn :) .
Dat weet niemand. Zal in elk geval maar voor de eerste 5000 zijn. De rest heeft pech.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:16
door Avenger 2.0

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:17
door Jordy1990
Jelly schreef:Als Proximus klant best contact opnemen met de klantendienst, nummer 6000.

Bron: twitter: Belgacom_eva_nl
Klantendienst is onvriendelijk en zegt dat het enkel voor nieuwe klanten is... 8-)
Ik heb toch maar ingetekend met mijn Proximus sim...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:21
door pm
Daar ik al een contract heb bij Proximus kan ik niet overschakelen, net even contact opgenomen met klantendienst nr 6000.
Dan maar een micro sim besteld voor de iPad met een nieuw nummer.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:24
door proximusboyke
Er is daar wel een limiet op !!!
Moet zo van het bipt
Deze werd eerst aangevraagd zonder limiet dus een nieuw tariefplan maar door bipt afgekeurd.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:25
door conehead
Hmmm,

naam vd zaak kan je precies niet opgeven bij de registratie ... anders zou ik wel willen overstappen

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:33
door Avenger 2.0
Toch wel benieuwd of hier ook een reactie op komt van mobistar of base.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:36
door q-tec
Er is daar wel een limiet op !!!
Moet zo van het bipt
Deze werd eerst aangevraagd zonder limiet dus een nieuw tariefplan maar door bipt afgekeurd.
passen ze die eigenlijk wel toe? of zijn 6000 klanten ook nog ok naar de normen?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:38
door ThomasN
Jordy1990 schreef:
Jelly schreef:Als Proximus klant best contact opnemen met de klantendienst, nummer 6000.

Bron: twitter: Belgacom_eva_nl
Klantendienst is onvriendelijk en zegt dat het enkel voor nieuwe klanten is... 8-)
Ik heb toch maar ingetekend met mijn Proximus sim...
Net ook tegen mij verteld door een klantendienstmedewerkster. Zo laat proximus zijn eigen klanten weer maar eens achteraan aanschuiven. Gelukkig maken de play & gold bonussen veel goed ... :roll:

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:41
door LPS
Bij de klantendienst doen ze idd moeilijk. Boodschap = terugbellen en hopen op eerlijke medewerker.
Voor mij is het gelukt, normaalgezien toch. Hij heeft het geregistreerd en vanaf 8/12 zou het in orde zijn. 1x herladen voor 20€ en ik kan er van genieten
http://goo.gl/DJ3ck

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:54
door ThomasN
en het is idd gelukt :) Ik zou binnen de 2 uur normaal een sms moeten krijgen met de bevestiging. To be continued ...

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:58
door ChelloExtremer
wel een erg mooi aanbod van proximus ... belminuten zijn wel duur ... maar met 2gb aan data en het beste 3G-netwerk van belgie kan je makkelijk overal VOIP gebruiken ;)

Je moet blijkbaar ook niet herladen binnen de 31d na laatste herlading om de bonussen te krijgen ... zoals vaak bij andere proximus tariefplannen.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:01
door Racingboy
Is dit nu én 2000 sms'en én 80 minuten én 2 GB voor een herlading van 20 euro, of moet je een bonus kiezen?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:05
door proximusboyke
nee voor 20 euro en meer krijg je 2000 smsen 2gb en 80 min.
Inderdaad geen 30 dagen regel

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:06
door UB_removed1963
Hier net ook 2 MV nummers omgezet naar Proximus...in de regio waar wij wonen is enkel edge mogelijk met base/MV en met Proximus 3G..de keuze was dus rap gemaakt.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:14
door pm
Net nog even proberen bellen met 6000 en de informatie was vroeger in de media dan op de klantendienst, ze hadden zelf ook enkel de informatie vanop de website generation-connect.be
Na 2 pogingen zal ik wel morgen nog eens proberen, mss hebben ze dan zelf meer informatie om mijn abonnement om te zetten naar deze prepaid optie.

ps: ze gaf me wel door dat er wel een 31 dagen regel opzit, dit is ook te lezen onderaan de website bij *

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:16
door vDR
Wat ik me blijf afvragen is volgende:
wat als je niet binnen de 31 dagen herlaadt, vervalt dan heel de promo of enkel tot de volgende herlaadbeurt ?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:19
door timofp
Ik heb juist gebeld en ik kon niet intekenen omdat ik al klant was bij Proximus... maar bij sommigen wordt dit dus wel toegelaten?

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:22
door proximusboyke
vDR ik denk dat ik het antwoord duidelijk heb gegeven

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:23
door Joneszy
ik heb een nieuwe sim genomen , ga dit eens uittesten (mv klant) , moest toch net herladen
hier in mijn regio ook steeds Edge :-( met mv

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:27
door Zorba
Gisteren net herladen, heb weinig zin om €15 weg te gooien. Hopelijk wordt dit binnenkort beschikbaar voor iedereen, dan bel ik mijn krediet eerst op.

Re: Generation Connect

Geplaatst: 07 dec 2011, 19:28
door vDR
proximusboyke schreef:vDR ik denk dat ik het antwoord duidelijk heb gegeven
Blijkbaar is het voor mij, autochtoon, niet zo eenvoudig om een duidelijk antwoord uit je voorgaande post te ontcijferen.
Maar ik gok op:
Elke herlanding van 20 euro resulteert in 2 GB & 2000 sms'en.

Toch bedankt..