Pagina 1 van 1

Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 09:43
door broli
Sinds deze morgen heb ik geen internet toegang meer in regio 03 op cityline en VOIP ligt ook plat. De modem en router zijn herhaaldelijk herstart geweest en de fritzbox toont dat er niets mis is, er is dus een dsl signaal. Het ligt ook niet aan de DNS server.

Zijn er anderen met het probleem?

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 10:08
door ethunn
Zelfde probleem sinds vanmorgen, regio 09.
Tech service desk is jammer genoeg niet bereikbaar, verbinding faalt zodra ik '#' ingeef.
Lijkt me gerelateerd aan de andere thread over newsgroups en DB error op https://crm.schedom-europe.net/.

Hopelijk snel gefixt, en als iemand een antwoord kon krijgen van Dommel hoor ik het graag :)

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 10:10
door patjesomers
collega,

Hier juis hetzelfde. Ben ook van Antwerpen. Geen internet. En als ik naar dommel bel, eens ik mijn gegevens ingeef breekt de verbinding. Dus ze zullen het wel weten. Als ze t maar oplossen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 11:23
door ethunn
Probleem blijkbaar verholpen, voor mij alleszins.
Lijn terug up, en control panel doet het terug.

Hopelijk hetzelfde in regio 03.

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 11:24
door kozzmic
Bij mij wel internet maar geen voip. :eek:

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 11:45
door FullHD
Werkt terug.

Re: Geen internet.

Geplaatst: 28 nov 2011, 11:48
door krisken
Heb hier een zelfde klacht binnen gekregen van een vdsl2 gebruiker van Dommel. Ziet er naar uit dat de radiusserver problemen heeft. Lijn = OK, maar als de modem de login/wachtwoord stuurt krijgt hij een authentication failure...

Re: Geen internet.

Geplaatst: 01 feb 2012, 17:35
door broli
Weer geen internet meer regio 03 hier deze keer is er helemaal geen DSL signaal en vroeg me af of dit aan men fritzbox ligt of niet. Fritzbox meerdere keren gereboot.

Dit is het bericht van de fritzbox:
connection to DSL interrupted

EDIT: Probleem is opgelost het bleek toch lokaal te zijn. Heb modem factory gereset en dan instellingen terug ingeladen.

Re: Geen internet.

Geplaatst: 03 feb 2012, 19:49
door franssen00
Ik heb nu al een kleine week , om een bepaald uur savonds , dat me internet uitvalt dus de modem dat gewoon reset .
Een 3 tal keer en dan werkt het weer normaal.
Nog iemand last van ?

Bedankt

Re: Geen internet.

Geplaatst: 03 feb 2012, 20:40
door Petervanakelyen
Mijn internet valt 's avonds ook met de regelmaat van een klok uit. Een tijd later is alles weer opgelost - sync valt niet weg. Maar binnenkort toch weg bij Dommel :)