Pagina 1 van 1

Dommel reageert niet

Geplaatst: 24 nov 2011, 13:09
door motten
Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 24 nov 2011, 20:25
door ogy
een boze aangetekende brief schrijven (ingebrekestelling) :roll:

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 24 nov 2011, 20:47
door Goztow
Ik vrees een beetje dat je niet de enige bent, kijk maar een beetje op dit forum. Sommige mensen moeten maanden wachten, zelfs na betaling en zo. Normaal is dat zeker niet, maar bij Dommel lijkt dit wel regelmatig voor te komen :-S.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 06 dec 2011, 17:01
door erroo
Het is echt vreselijk met Dommel, ook hun helpdesk reageert nauwelijks op gemelde problemen. Het enige wat ze doen, is 2 weken na melding vragen of het probleem er nog is!

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 06 dec 2011, 19:49
door VOiD
Eigenlijk ongeloofelijk dat die nog niet failliet zijn met zo'n dienstverlening. Belgacom en Telenet slagen de bal ook wel eens mis maar Dommel da's buiten categorie, niet normaal. :?

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 06 dec 2011, 19:59
door Heronic
Was bij ons helaas DE reden dat we daar opgestapt zijn.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 06 dec 2011, 20:32
door snarie
We hadden dezelfde vraag gesteld. Keurig 30 eur betaald. 3 Maand later, en veel geklaag verder : GEEN reaktie van Dommel. Dus den boel opgezegd. Geld nooit terug gezien. Nu gelukkig klant bij andere provider. Conclusie: mijd Dommel als de pest!!!!

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 07 dec 2011, 12:40
door ldw
In heb ook nooit m'n geld teruggezien. Zelfs op aangetekend schrijven, kreeg ik geen reactie. Soit, 'k ben er gelukkig al lang weg.

Zo'n verschrikkelijke slechte dienstverlening als bij Dommel heb ik ergens anders nooit meegemaakt.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 07 dec 2011, 18:55
door motten
motten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nest

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 14:11
door motten
verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 14:55
door lithion
U zegt?

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 20:19
door on4bam
, , . . , . , . . . ,

Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.

BTW, als het er niet genoeg zijn, ik heb er nog :-D
,,,,, ....... ,,,,,, ......

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 20:44
door q-tec
motten schreef:verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.

Vorige week ik alles aangesloten nadat ik de nieuwe modem gekregen heb. In tegenstelling tot bij netconnected waar ik 4.6mbs had, heb ik nu 6mbs.
Nu zie ik bij "mijn dommel" enkel nog hoeveel ik mag downloaden al de rest is verdwenen (o.a de link om een boostpack te nemen of over te schakelen naar speedconnected)
Ik heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd of ze de problemen in " mijn dommel" gaan oplossen

:beerchug:
Kan iemand bovenstaande in het bericht van Motten pasten? Ik snap er niets van.
Aléé zeg das to zo moeilijk niet?

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 12 jan 2012, 22:19
door motten
motten schreef:
motten schreef:Hoi,ik heb 2 maand geleden een activatie betaald aan dommel om over te schakelen van netconnect naar netline,ze zieden dat het maar 15 dagen zou duren om over te schakelen heb al verschillende mails gestuurt en ook gebelt maar krijg niemand aan de lijn en mijn emails worden niet beantwoord wat nu?.
Eindelijk hebben ze een mail gestuurt waarin ze zeggen dat als alles technisch in orde is ze de modem thuis opsturen,maar wanneer gaat dat nu zijn,nu weet ik nog niks meer,wat ne nest
verleden week hebben ze alles in orde gemaakt de modem thuis gekregen alles aangesloten alles werkt goed heb nu zelfs sneller internet bij netline 6mbs vroeger bij netconnect 4.6mbs,maar nu zie ik bij mijn pakketten alleen maar hoeveel download ik nog heb al de rest staat er niet meer bij zoals naar speedconnect te gaan geen boostpack of speedpack of om naar cityline te gaan,heb al een mail gestuurt maar bij hen zien ze alles,en bij mij niet ben benieuwt of dat in orde gaat komen.

Re: Dommel reageert niet

Geplaatst: 22 jan 2012, 10:15
door Xsaron
wij zijn ook weggelopen bij dommel ... we hadden daar de netline, dus met telefonie, wat een ramp was dat

1) die fritzbox zijn wireless was echt waardeloos
2) de snelheden waren maar de helft van wat aangegeven stond en enorm instabiel, terwijl we vlakbij de centrale zitten
3) elke dag moest je de modem ff uit het stopcontact halen en terug insteken omdat er anders niets werkte (soms meerdere keren per dag, en het was ni dat de modem gecrasht was, het signaal viel gewoon altijd weg)
4) er waren enkele vaste lijnen waar wij met onze telefoon niet naar konden bellen, maar zij wel naar ons en we konden ze ook met de gsm bereiken en de buren ook met hun vaste lijn ... dommel deed daar niets aan en beweerde dat het aan de andere provider lag (sure!)
5) er zat een kei harde kraak op het telefoonsignaal, precies of je zat onder de oorlog te bellen, ni normaal en geregeld werd de verbinding ook gewoon verbroken
6) zelfs bij de omschakeling naar een andere provider zorgde dommel nog voor een extra vertraging ...

ditzelfde verhaal bij een kennis van ons, dan waren we er weg en kwamen ze nog leuk met een factuur af alsof we nog klant waren bij hun!