Pagina 1 van 1

Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 12 nov 2011, 19:54
door q-tec
Nu: Belgacom Tv comfort + internet Generation (fav) : €54

Een verhuis wat kost dit? In het andere huis loopt een belacom kabel binnen maar meer niet...(er is enkel telefonie geweest)
Komen er nog installatiekosten bij? Nieuw jaarcontract aan mijn been?

*Op het nieuwe adres is er 16.5 beschikbaar
_________________________________________________________

Ofwel nieuw abbo aanvragen:
Internet Comfort + belgacom mobile 25 + free belgacomTV : €58
Komen er nog installatiekosten bij?

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 12 nov 2011, 20:10
door TiTanium
Onafhankelijk van het aantal producten dat u verhuist (vaste lijn, Internet, Belgacom TV,...) betaalt u voortaan slechts 1 verhuiskost van € 30!

Indien niet verbonden aan een jaarcontract misschien toch voor het 2é gaan aangezien u meer krijgt voor 4€

Er is telefoon geweest van Belgacom dus ik zie geen verdere installatiekosten (doe het zelf installatie). Indien er geen aansluitpunt is met het BGC netwerk kost dit echter wel 69€ alle informatie vind u op de bronsite.

bron: Belgacom

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 13 nov 2011, 15:57
door q-tec
Bedankt Titanium, het lijkt me wel duidelijk dat ik voor een nieuwe installatie ga!
Er zal enkel nog een vdsl splitter moeten gestoken worden + activatie in de centrale dus een technieker komt zowiso wel eens langs.

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 13 nov 2011, 16:40
door VOiD
Internet favorite (generation) vs. comfort is toch wel een downgrade hé. Afhankelijk van je noden toch wel even bij stil staan lijkt me...

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 13 nov 2011, 17:11
door xenne
hij kan blijkbaar maar een 16,5/2 profiel krijgen op zijn nieuw adres, favorite snelheden kan hij dus toch niet aan, dus inderdaad beter gaan voor comfort lijkt me

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 13 nov 2011, 17:42
door jorisx
q-tec schreef:Er zal enkel nog een vdsl splitter moeten gestoken worden + activatie in de centrale dus een technieker komt zowiso wel eens langs.
installatie van de VDSL-splitter kan je ook zelf uitvoeren. Hiervoor hoeft geen technieker langs te komen...

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 14 nov 2011, 13:48
door q-tec
Dus nu kan ik al een opzegbrief versturen naar belgacom en deze laten uitvoeren op pakweg 28/12?
En hoe zit het om een tel nr te porteren gebeurt dat dan ook op dezelfde datum als de vdsl activatie?
installatie van de VDSL-splitter kan je ook zelf uitvoeren. Hiervoor hoeft geen technieker langs te komen...
Hoeft niet maar geen idee wat er nu wat is in dat huis. Belgacom kabel is doorgetrokken naar elektriciteitskast, maar daar vind ik enkel een rj45 met "belgacom" op.
Toch liever dat ze eens vlug kijken...anders moeten ze achteraf nog eens terugkomen.

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 14 nov 2011, 15:03
door krisken
q-tec als ik eens moet langskomen, geef maar een seintje hé.

Re: Verhuis of nieuwe klant?

Geplaatst: 15 nov 2011, 22:52
door q-tec
krisken schreef:q-tec als ik eens moet langskomen, geef maar een seintje hé.
Aright, ik veronderstel dat het wel moet lukken als puntje bij paaltje komt en anders drop ik wel iets in je inbox :wink: