Pagina 1 van 1

Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 08 nov 2011, 19:22
door AnD
Ik heb me voorgenomen om ook over te stappen van Scarlet naar Belgacom.
Recent is hier VDSL2 beschikbaar alhoewel het maar een 12Mbit profiel is.

Ik had eerst een mail gestuurd naar Scarlet om te vragen of ze me gratis over wilden zetten naar VDSL2,
omdat ik vroeger, toen ik een abonnement afsloot bij hen, er op de website stond
dat je gratis kon upgraden naar een hogere snelheid.
Dat ging dus niet meer.

Aankoopdatum:
Scarlet Internet No Limit: Aangekocht op 19/12/2008

Nu vraag ik me af of ik Scarlet kan opzeggen via hun website want er staat een "annuleer" knop bij mijn product dat ik heb.
Scarlet.png
(33.27 KiB) Nog niet gedownload
Of is het beter een opzegbrief te sturen, maar dan vraag ik me af tot wanneer ik bij hun moet blijven ?
Ik wil zo snel mogelijk weg zonder iets te veel te betalen.
Hier mijn laatste rekening:
Laatste Rekening1.png
(58.45 KiB) Nog niet gedownload
Was het maar zoals bij Versatel vroeger, daar kon je op de website opzeggen en als je te vroeg was,
dan gaf het aan hoeveel je bij moest betalen. Daar konden nog veel providers iets van leren.

Re: Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 08 nov 2011, 20:29
door Ramaht
Scarlet is van BGC, anders moet je eens naar BGC bellen en vragen wat je moet doen om de switch te maken...

Re: Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 10 nov 2011, 20:09
door AnD
Ik heb een aangetekende brief geschreven,
dat is toch altijd het beste en op die "annuleer" knop wil ik niet drukken want als het dan ineens beƫindigd word, dan heb ik nog niets. ;)

Nog een maand Scarlet en dan is het gedaan (normaal gezien) :)

Re: Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 12 nov 2011, 09:57
door Devilzown
Je zou kunnen overstappen naar het VDSL2 internet abo (35p/m).
Als je het adsl internet abo hebt gaan ze je niet op VDSL2 zetten he :-)

Re: Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 12 nov 2011, 10:12
door fluppie
Je bent altijd zeker met een aangetekend schrijven,het is gelijk bij welke provider ook.

Re: Van Scarlet naar Belgacom

Geplaatst: 14 nov 2011, 14:53
door AnD
Ik heb net eens gebeld naar Belgacom en gevraagd hoe lang het zou duren voordat je van hun dienst kan genieten.
De mevrouw aan de telefoon zei dat het 4 weken zou het duren.

Daarna vroeg ik of het ging dat ze het internet op mijn naam konden zetten
want ik woon nog bij mijn ouders en volgens die vrouw ging dat niet,
omdat die lijn op mijn vader zijn naam staat. Dat vind ik toch vreemd
want bij de andere providers gaat dat wel.

EDIT: Ik heb net Belgacom Comfort internet besteld en volgende week dinsdag dus de 22ste dan zou ik mijn modem moeten krijgen
en de 24ste activeren ze VDSL2. Dus ik moet zeker geen maand wachten.
Ik heb het nu maar op mijn pa zijn naam gezet en dan betaal ik hem zo maar, alhoewel ik bij het bestelproces een naam moest ingeven
en hier mijn eigen naam ook kon ingeven, maar dit toch maar niet heb gedaan om achteraf geen problemen te veroorzaken want de telefoonlijn staat ook
op zijn naam.

Edit2: Vandaag een brief gehad van Scarlet dat ze mijn opzeggingsbrief hebben ontvangen.