Pagina 1 van 1

Sms berichten en factuur

Geplaatst: 06 nov 2011, 22:35
door Marlboro
Ik ben tevreden ik proximus heb maar toch is er een minpuntje;

Opeens zie ik nu voor de 2de maand op rij ik iets meer moet betalen; ik heb ongelimiteerd smsen en toch staat er bv 0,40 cent aan sms kwijt??

Het probleem is, ge krijgt dan u factuur online maar uiteindelijk ziet ge daar niks op en ik kan zo nooit tewete komen waarom ik blijkbaar voor sommige sms moet betalen?

Als er iemand toch een oplossing zou hebben of weten?

Tis niet ik der zo ene drama van maak maar vorige maand bijna 3euro meer betaald door die smsen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 06 nov 2011, 22:36
door Berd
Smsen verstuurd naar een verkort nummer?

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 06 nov 2011, 23:07
door Marlboro
Ik doe niet mee aan belspellekes of aan zo van die zake waar ge afbeeldinge en ringtones kunt kopen en sms krijgt en ervoor moet betalen, ik stuur ook geen berichten naar nummers als die van q-music enz...

Ik wil gewoon weten of ergens kunne zien welke nummers het zijn waarvoor ik extra moet betalen.
Toch bedankt voor de hulp.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 06 nov 2011, 23:18
door jorisx
Ook uw gsm niet gebruikt om per sms uw parkeerticket aan te schaffen, of een kaartje voor De Lijn?
Ik denk dat je best eens contact opneemt met de klantendienst. Zij moeten u normaal wel kunnen verderhelpen. Eventueel detail van factuur opvragen, maar zou kunnen dat hier kosten aan verbonden zijn...

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 07 nov 2011, 06:15
door elmariachi2920
normaal gezien kan je de details van de factuur online bekijken...
weet alleen niet exact waar...

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 07 nov 2011, 11:39
door Proximus
Dag Marlboro,

Neem contact met de klantendienst via het gratis nummer 6000.
Men kijkt graag deze aangerekende sms-en voor u na.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 07 nov 2011, 12:36
door proximusboyke
inderdaad klantendienst kan dit zien.
Soms kan het gebeuren dat een klant juist aan een buitenlands grens is en als hij automatisch staat dat hij eventjes is versprongen naar een buitenlands netwerk en die zijn dan betalend

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 07 nov 2011, 15:31
door Marlboro
Ik zou graag zo eens met de baas van proximus willen spreken want nu zit ik met een paar vraagskes en aan wie moet ge dat nu gaan doorgeven laat staan als ze het noteren ze het aan de belangrijke mensen gaan doorgeven?

Om te beginnen; waarom niet zoals bij mobile vikings doen? Bij deze zie je meteen naar wie je gebeld heeft,wie je gebeld heeft en je data verbruik alsook je smsen, heb je dan eens een betalende sms gestuurt dan kan je dat meteen zeer snel achterhalen en kan je dat zelf doen.

En laatste puntje, wanneer gaan ze eens 3G hebben en lefst sterke 3G waar ik woon? Hoelang bestaat proximus ondertussen al? Tis hier na zovele jaren nog steeds ik hier edge heb, soms gebeurt het wel eens den wifi hier plat ligt, dan kan ik gewoonweg nikske meer doen, jaja, op edge maar edge is traag. :). Voor de rest heel tevreden van proximus maar het moet nog beter want ondanks de meeste en vele 3G merk ik op redelijk wat plaatse dat het omezeep is als je ergens binnen gaat, dan valt je 3G weg en val je op edge,ppfff.

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 07 nov 2011, 17:56
door krisken
Proximus is sterk op 3G vlak maar uiteraard niet overal. Base daarintegen is minder sterk, maar heeft wel overal een stabiele en goede EDGE.

Ik zou zeggen gooi je vragen in een brief (jaja, snailmail) en sturen naar Proximus? En zeggen dat je duidelijkheid verwacht op alle vragen :)

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 08 nov 2011, 10:57
door Belgamus
Proximus bestaat enkel nog als merknaam, het bedrijf zelf - Belgacom Mobile - is al opgedoekt en "geïntegreerd" in Belgacom NV.

Dus je zal je tot de heer Bellens zelf moeten richten :)

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 08 nov 2011, 16:30
door Marlboro
Ik kan die vent nie af, die doet niks anders dan liegen op tv. Is ook geene plezante :).

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 08 nov 2011, 17:34
door TiTanium
Marlboro, heb je de moeite al gedaan om eens naar de 6000 te bellen? Ze kunnen dit perfect nazien en in geval van vergissing crediteren. Indien je gebeld hebt, wat hebben ze u verteld?
Marlboro schreef:Ik kan die vent nie af, die doet niks anders dan liegen op tv. Is ook geene plezante .
Of jij een persoon afkan of niet is niet relevant. Gelieve ontopic te blijven.

Re: Sms berichten en factuur

Geplaatst: 08 nov 2011, 21:06
door Marlboro
Modbreak:
Geen persoonlijke aanvallen op moderatoren of andere UB leden aub! -- Krisken
Ontopic, lol, kga zwijgen, u geheugen laat u nogal snel in de steek zo te zien.
Spiegel voor je nemen.