Pagina 1 van 1
Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 28 okt 2011, 12:49
door jpcolin
Ik heb gehoord en gelezen dat de nieuwste digicorder veel sneller zou zijn en bla bla,
wat is jullie ervaring?
is het de moeite om de oude in te ruilen voor nieuwe? Wel met 50€ opleg als ik me niet vergis?
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 28 okt 2011, 18:13
door ROL
Ben onlangs overgestapt van de standaard-digicorder (defect) naar het nieuwe model.
Werkt prima ! Maar om over te stappen van de "oude" naar de "nieuwe" HD-recorder ? Dit zou ik enkel overwegen als de capaciteit van de harde schijf (nu 500Gb i.p.v. 320Gb) of terzelfde tijd 3 programma's kunnen opnemen voor u doorslaggevend is.
Zie ook :
http://www.fwdmagazine.be/fwd/128115/re ... dc-ad2100/
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 28 okt 2011, 18:19
door xenne
kost inderdaad €50, tevens nieuw jaarcontract
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 28 okt 2011, 23:04
door proximusboyke
als je een beetje druk zet kan je die gratis krijgen
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 29 okt 2011, 00:50
door Kitt
Ik heb ook de nieuwe sinds donderdag .. heb toch indruk dat hij sneller reageert etc .
heb niks moeten tekenen in Telenet Center .. ik was zelfs de remote vergeten van mijn defecte ..
Deden ze helemaal niet moeilijk over , zelfs de oude adapter mocht ik houden ..
Heb dus nu 2 remotes en extra power adapter ... en ook extra scartkabel en 2 coaxen .. ( complete doos mee gekregen )
Is nu afwachten of ik factuur krijg van 50 euro .. ik zal ook proberen te credit nota proberen krijgen .. vind dit eigenlijk niet kunnen ..
Trouwe klanten de oudere rommel laten houden ( of een hersteld/refurbished model meekrijgen indien defect ) en laten betalen als ze nieuwe model willen .. uiteraard ben ik al m'n opnames en schedules kwijt

Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 29 okt 2011, 11:52
door ubremoved_539
Het nieuwe model is inderdaad supersnel en zeker de moeite... alléén zou ik er nooit 50 euro voor willen betalen.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 29 okt 2011, 12:04
door xenne
Kitt schreef:Is nu afwachten of ik factuur krijg van 50 euro .. ik zal ook proberen te credit nota proberen krijgen .. vind dit eigenlijk niet kunnen ..
je zit in een nogal slechte situatie om een credit nota te eisen, je bent nl net een nieuw jaarcontract aangegaan.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 16:37
door jpcolin
En hoe hebben jullie het gedaan om geen kosten te moeten betalen?
btw: mijn digcorder is meer dan 1 jaar oud.
moet ik het is "laten vallen"?

en onder garantie het nieuw model eisen?
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 16:52
door BasicQ
Mijn digicorder was echt kapot en toch wilden ze mij geen nieuw model geven...
Ik vraag mij af hoe groot de voorraad refurbishte digicorders eigenlijk is

Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 16:54
door Astralon
@BasicQ , een beetje afhankelijk van het servicecenter waarschijnlijk.
Gisteren mijn digicorder binnengebracht en een nieuw model meegekregen.
Nieuwe digicorder is trouwens een verademing, lekker snel !
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 17:09
door BasicQ
@Astralon: Mag ik vragen welk service center dat dan was?
Toen ik de mijne ging ruilen waren er nog een stuk of 5 mensen voor mij die ook allemaal een "nieuw" oud model meekregen
Dat was in Sint-Niklaas... ik ben toen trouwens ook 2 keer moeten terugkomen omdat ze geen vervangmodellen binnen hadden.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 17:11
door Astralon
Gij moogt dat vragen

: Computer Checkpoint Destelbergen
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 17:36
door xenne
bij nieuwe installaties krijg je de nieuwe digicorder, mag ik hopen?
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 20:38
door ubremoved_539
De helpdesk en zelfs andere hogergeplaatste personen konden mij die garantie niet geven. De technieker zelf vertelde dan weer dat niemand nog oude modellen in de camionet had omdat ze deze allemaal hadden moeten inleveren.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 08 nov 2011, 21:41
door xayana
Bij een nieuwe installatie krijg je tegenwoordig sowieso een nieuw model xenne.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 09 nov 2011, 07:53
door Dafke
Ik heb er 50€ voor gedokt... te veel, veel te veel, maar.. langs de andere kant een verademing.. Hij is idd veel sneller. Ik moet niet meer wachten op de menu's, zappen gaat zoals analoog, doospoelen op x24 of X64 is ook niet meer in grote blokken... En idd, 3 tuners.
Ik wil niet meer terug naar het oude model, ook al zouden ze mijn 50€ dan teruggeven

Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 17 nov 2011, 14:41
door BMaster
Ik heb pakweg een weeg geleden een mail gestuurd naar Telenet met de vraag waarom een nieuwe digicorder mij 50 euro zou kosten. Nieuwe klanten krijgen immers altijd promoties, terwijl bestaande zelden beloond worden. Natuurlijk het gekende "dat is een activatiekost, daar kan je niet onderuit" antwoord gekregen. Heb nog gereply'ed dat het erg is dat trouwe klanten nooit promoties krijgen, en dat ik dus naar de concurrentie zal moeten overstappen. Geen antwoord meer natuurlijk. Dan via twitter @telenet maar eens aangesproken. En kijk, zonet telefoon gekregen van de dienst kwaliteitsopvolging ivm mijn mail: omdat ik al 3 jaar klant ben, mag ik een nieuwe digicorder halen en moet ik die 50 euro niet betalen! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen want die facturatie zou automatisch moeten verlopen via hun systeem

In elk geval, blij dat ze hebben gereageerd! Nu eerst maar eens alles bekijken wat nog op de harddisk staat...
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 17 nov 2011, 15:48
door caravia_asterix
was hun slogan in den tijd niet dat je door te huren altijd over het laatste nieuw model zou beschikken?
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 17 nov 2011, 20:09
door a3ke
de kleine letters toen blijkbaar niet gelezen zeker asterix
Telenet NV behoud het recht .......
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 20 nov 2011, 12:10
door StarWing
BMaster schreef:Ik heb pakweg een weeg geleden een mail gestuurd naar Telenet met de vraag waarom een nieuwe digicorder mij 50 euro zou kosten. Nieuwe klanten krijgen immers altijd promoties, ..........
Onlangs ook geprobeerd, maar ik had nougabollen zulle.
Re: Nieuwste Digicorder, de moeite?
Geplaatst: 20 nov 2011, 12:18
door TiTanium
Iedereen spreekt over de 50€ activatiekost, maar het nieuw jaarcontract dat er mee aan vast hangt vind ik ook toch erg. Ik vind dat de klant een keuze moet krijgen in bv. Gratis activatie als u terug een jaar contract neemt. 50€ indien u contract niet wenst te verlengen. Maar het liefst van allemaal is gewoon kosteloze omruiling zonder al die zever
