Pagina 1 van 1

Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 08 okt 2011, 18:22
door sirWard
Enkele weken terug ben ik van Proximus naar Belgacom gegaan om voortaan te kunnen genieten van een betere packkorting. Door een technisch probleem had ik toen *weeral* een foute factuur die achteraf is opgelost.

Maar goed, afgelopen dinsdag ben ik naar de Generation Store in Gent gegaan voor de activering van een BIS abonnement, waarvoor je blijkbaar TERUG naar Proximus moet. Belgacom ondersteunt het immers nog niet. Bon, behalve de mindere packkorting die ik dan even ga hebben dan toch maar overgestapt naar Proximus. Dat overschakelen was een ramp zeiden ze in de winkel en zou 3, misschien 2 weken duren.

Nu merkte ik gisterennamiddag (vrijdag) dat ik ineens geen ontvangst meer had (enkel noodnummers) op een vervang BlackBerry van RIM (de aangeschafte BlackBerry was al kapot na de eerste minuut :roll: ). Dan maar de nieuwe simkaart uitgebreid (die ik nu wél kreeg terwijl bij de overgang enkele weken terug een en dezelfde simkaart geen probleem was). Maar ook de nieuwe simkaart deed geen steek.

Ook in een HTC en een oude Samsung, op 2 locaties geven beide SIM-kaartjes enkel noodoproepen.

Na anderhalf uur in de wacht gisteren, zonder enig succes kreeg ik deze ochtend te horen dat ik nog tot minstens maandag zal moeten wachten. De verantwoordelijke technische dienst is gesloten in het weekend.. Enig idee of er nog mensen zijn met ervaring hierin? Hoelang zal ik nog mogen wachten en waar heb ik als Belgacom/Proximus klant op in zake compensatie?

Ik heb nu een prepaid kaartje gekocht in een Belgacom store om toch maar bereikbaar te kunnen zijn. Ik hoop alvast op minstens 20 euro.. :bang:

Re: Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 08 okt 2011, 19:11
door proximusboyke
overstappen van belgacom naar proximus geeft inderdaad problemen.
Je bent een hele tijd buiten dienst.
Maar heb zo een vermoeden dat de evrkoper u iets heeft wijsgemaakt want belgacom verkoopt wel degelijk Belgacom Generation MTV

Re: Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 08 okt 2011, 19:20
door krisken
Niet in combinatie met blackberry abonnement

Re: Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 10 okt 2011, 13:37
door Proximus
Dag neji,

Hebt u intussen een antwoord mogen ontvangen van de technische dienst?


Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 12 okt 2011, 12:35
door sirWard
Dag Eva,

Sinds maandag heb ik weer verbinding, op de nieuwe simkaart. Na een ellendige tocht van foute persoon tot foute persoon via de helpdesk te zijn doorgestuurd dan toch een maand gratis abonnement kunnen krijgen.

De BlackBerry optie was nog niet geactiveerd maar dit zou volgens de klantendienst misschien een dagje kunnen duren. En met de huidige problemen bij RIM heb ik de moeite nog niet genomen om mijn vervangtoestel (een BB Curve om het missen van mijn Bold 9900 dragelijker te maken) te gaan testen.

Toch bedankt voor de hulp hier (en op Twitter). Wel heb ik er een niet zo'n fijne ervaring aan overgehouden.

Benieuwd of ik terug naar Belgacom durf te gaan met mijn abonnement als BIS daar mogelijk is.. :beerchug:

Re: Van Belgacom naar Proximus compleet foutgelopen

Geplaatst: 13 okt 2011, 11:20
door Proximus
Dag neji,

Op dat moment mag u gerust eerst contact met me opnemen via onze Community Site :)


Met vriendelijke groeten,

Eva