VSDL beschikbaarheid Ramsel (Provincie Antwerpen)
Geplaatst: 03 okt 2011, 14:11
Hallo,
Ik woon in een woonwijk in Ramsel (300-400 huizen).
Ik volg al meer dan een halfjaar bijna dagelijks de beschikbaarheidschecker van BelgacomTV.
Nu stond daar origineel beschikbaar vanaf 1 juli 2011, dit had een technieker van bgc ook al reeds gezegd toen hij een jaar of iets meer geleden een technisch probleem kwam oplossen.
Dit is nu helaas elke maand al opgeschoven naar de volgende maand (1 augustus, 1 september, 1 oktober).
Nu ok ik vandaag nog eens gaan kijken met goede hoop, blijkt daar plots vanaf 1 december te staan.
Toch maar eens naar de klantendienst gebeld om eens verhaal te halen maar helaas kon men daar ook niet meer vertellen dan wat ik zelf kan lezen bij de beschikbaarheidschecker en dat dit afhankelijk is van het weer, de aannemers, de drukte, ...
Ik word er een beetje moedeloos van, men heeft zelfs voor zover ik heb kunnen zien xx aantal maanden geleden reeds met kabels en kastjes van bgc bezig geweest aan het einde van onze wijk.
Onze wijk is opgebouwd in generaties, ik heb een tante wonen in een van de nieuwere generaties van huizen en bij het checken op die haar nummer stond er zelfs 1 januari 2014.
Ok ik verwacht niet dat iemand dat hier gaat kunnen veranderen
maar ik wou gewoon even deze mededeling doen want zit toch met een "what is happening?" gevoel 
Immers als er 1 december staat, het vriesweer komt dichterbij, dan zie ik daar weer gemakkelijk 3 maanden uitstel komen...
Voor de rest ben ik zeker een tevreden bgc gebruiker, al van den beginne met inbellijn op internet, telefonie altijd en nu wilden we een pack gaan nemen met ook nog digitale TV erbij, zeker omdat op het eerste zicht tot 5 november daar een promotie op zat via online bestellen dacht ik te hebben gelezen.
Maarja life goes on he
Groeten
Ik woon in een woonwijk in Ramsel (300-400 huizen).
Ik volg al meer dan een halfjaar bijna dagelijks de beschikbaarheidschecker van BelgacomTV.
Nu stond daar origineel beschikbaar vanaf 1 juli 2011, dit had een technieker van bgc ook al reeds gezegd toen hij een jaar of iets meer geleden een technisch probleem kwam oplossen.
Dit is nu helaas elke maand al opgeschoven naar de volgende maand (1 augustus, 1 september, 1 oktober).
Nu ok ik vandaag nog eens gaan kijken met goede hoop, blijkt daar plots vanaf 1 december te staan.
Toch maar eens naar de klantendienst gebeld om eens verhaal te halen maar helaas kon men daar ook niet meer vertellen dan wat ik zelf kan lezen bij de beschikbaarheidschecker en dat dit afhankelijk is van het weer, de aannemers, de drukte, ...
Ik word er een beetje moedeloos van, men heeft zelfs voor zover ik heb kunnen zien xx aantal maanden geleden reeds met kabels en kastjes van bgc bezig geweest aan het einde van onze wijk.
Onze wijk is opgebouwd in generaties, ik heb een tante wonen in een van de nieuwere generaties van huizen en bij het checken op die haar nummer stond er zelfs 1 januari 2014.
Ok ik verwacht niet dat iemand dat hier gaat kunnen veranderen


Immers als er 1 december staat, het vriesweer komt dichterbij, dan zie ik daar weer gemakkelijk 3 maanden uitstel komen...
Voor de rest ben ik zeker een tevreden bgc gebruiker, al van den beginne met inbellijn op internet, telefonie altijd en nu wilden we een pack gaan nemen met ook nog digitale TV erbij, zeker omdat op het eerste zicht tot 5 november daar een promotie op zat via online bestellen dacht ik te hebben gelezen.
Maarja life goes on he

Groeten