Netline installatie: 2 dagen met tijdelijk account normaal?l
Geplaatst: 25 sep 2011, 18:29
Hallo
aangezien de router van mn Homeconnect abo een blikseminslag bij de geburen niet heeft overleefd, ben ik bij Dommel naar een Netline abo gegaan.
Sinds de blikseminslag gebruikte ik een oude Philips router van Belgacom, mét de oude logingegevens (ik had een IP van Belgacom LOL (91.x.x.x, een "trace" bevestigde dit)).
Ik installeerde de FritzBox van Dommel vrijdag en sindsdien zit ik met een tijdelijk profiel... dat aan 128kbps de dienst levert, en dit zonder telefonie.
Is dit normaal? Hoelang duurt het vooraleer ze het juiste account in de router pushen? De CRM van Dommel geeft aan dat het actief is, maar dat ik niet verbonden ben.
De router kwam zonder verdere instructies.
Andrew
aangezien de router van mn Homeconnect abo een blikseminslag bij de geburen niet heeft overleefd, ben ik bij Dommel naar een Netline abo gegaan.
Sinds de blikseminslag gebruikte ik een oude Philips router van Belgacom, mét de oude logingegevens (ik had een IP van Belgacom LOL (91.x.x.x, een "trace" bevestigde dit)).
Ik installeerde de FritzBox van Dommel vrijdag en sindsdien zit ik met een tijdelijk profiel... dat aan 128kbps de dienst levert, en dit zonder telefonie.
Is dit normaal? Hoelang duurt het vooraleer ze het juiste account in de router pushen? De CRM van Dommel geeft aan dat het actief is, maar dat ik niet verbonden ben.
De router kwam zonder verdere instructies.
Andrew