Pagina 1 van 1
9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 14:44
door drled
Hallo,
Ik ben sinds kort edpnet klant. Sinds vanmorgen zit ik echter op een 9mbps profiel ?
Downstream line rate 9064 kbps
Upstream line rate 552 kbps
Downstream Training Margin 22.0 dB
Waarom doen ze dit ?
Alvast bedankt
Re: 9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 15:07
door xenne
is een repair profiel
alles conform aangesloten? geen fouten in de binnenbekabeling?
Re: 9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 15:12
door Uzzi
Heb je een ADSL2+ abonnemetn of zit je op VDSL2 ?
Re: 9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 15:17
door drled
Ik heb VDSL2.
In het begin had ik het verkeerd aangesloten, ik vermoed dat alles nu correct is aangesloten.
Kan het zijn dat ze daardoor mij nu pas op een repair profiel zetten ?
Situatie nu:
Op de plaats waar de telefoonlijn binnenkomt heb ik die aansluitbox aangesloten. Op de zwarte klemmen de binnenkomende telefoonlijn. Op de groene klemmen de kabel die naar de telefoon loopt en op de blauwe klem de kabel die naar de modem loopt.
Op die "aansluit doos" heb ik de full rate splitter geplaatst, waar geen kabel inzit (omdat de modem via de blauwe klemmen is verbonden).
Re: 9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 15:22
door xenne
probeer misschien eens te bellen naar 0800 22 424, wordt de lijn getest en geraak je mogelijks van repair vanaf
Re: 9 mbps profiel ?
Geplaatst: 11 sep 2011, 16:18
door drled
probleem opgelost(gewoon even bellen en die lijn test doen) , bedankt