Pagina 1 van 1

Garantie iPhone

Geplaatst: 30 aug 2011, 22:37
door Berd
Ik heb een iPhone 3Gs aangekocht bij Carrefour.

Nu valt het mij op dat het scherm niet goed zit.
De linkerkant zit wat hoger (lijkt wat los te zitten) en de rechterkant zit perfect.

Ik heb dit probleem ondertussen al gelezen op verschillende fora.
Touchscreen werkt perfect maar nu ik de slechte afwerking zie stoort het me wel.

Waar doe ik mijn iPhone best binnen voor herstelling? Ik heb het toestel nu 1 maand.
Bij Carrefour zelf? Daar vrees ik een beetje voor de duurtijd.
Bij Mobistar? Zelf naar een herstelcentrum sturen?

Re: Garantie iPhone

Geplaatst: 30 aug 2011, 22:42
door TiTanium
Ik denk als je die bij carrefour hebt gekocht dat je die daar ook best binnen doet. En als je pech hebt dan kan je inderdaad serieus wat weken wachten. Ik heb eens 5 weken moeten wachten voor een toestel. Hopelijk gaan de gsm's wat sneller.

Re: Garantie iPhone

Geplaatst: 31 aug 2011, 03:20
door proximusboyke
De kans is vrij groot at hij in beide gevallen naat dynafix zal vezonden worden

Re: Garantie iPhone

Geplaatst: 31 aug 2011, 22:40
door jaker
Voor herstelling in garantie moet je steeds naar je verkoper (Carrefour) terug gaan. Uitzondering zijn deze producten waarvoor er een rechtstreekse fabrieksgarantie geldt. Dit moet je iig eerst navragen bij je verkoper.