Pagina 1 van 1

Dommel telefonie/VOIP storing ?

Geplaatst: 30 aug 2011, 17:40
door strife
Ik heb een Dommel Netline abonnement. Vandaag (30-08) ben ik thuis gekomen en heeft mijn vriendin gemerkt dat ze niet kan bellen.
Eerst hebben we de router (fritz) herstart door de spanning er even uit te trekken, maar spijtig genoeg zonder resultaat. Gebeld worden kan wel, maar zelf bellen (uitgaand) niet. Ik hang in de wacht bij de Dommel helpdesk terwijl ik dit type. Nu al 12 minuten ... dus ik ben niet de enige ?
Ik ben van Maasmechelen, telefoonzone 089.

Re: Dommel telefonie/VOIP storing ?

Geplaatst: 30 aug 2011, 17:49
door strife
Pfff ... na 21 minuten in de wacht heb ik het opgegeven. Het zal wel in orde komen zeker ?

Re: Dommel telefonie/VOIP storing ?

Geplaatst: 30 aug 2011, 18:51
door strife
Sinds 18u30 lijkt alles weer normaal. Strange ...