Pagina 1 van 1

Jaarlijkse betaling

Geplaatst: 17 aug 2011, 17:12
door zabby
Hoi,

Zijn hier nog mensen die voor een jaar betaald hebben maar nog steeds wachten op het activeren van no-limit downloaden?
Heb enkele maanden geleden betaald, moest "een week wachten" om unlimited downloaden te laten activeren, heb reeds verschillende mails gestuurd, zowel naar facturatie als tech helpdesk ... zonder resultaat.

betaald op 03/03/2011
Teller staat nog steeds op 200gb ...

--------------------------------------------------------------------------------
netline
€384.93/jaarbespaar extra: €94.47/jaar
gratis boostpack!**

** boostpack: echt onbeperkt downloaden zonder limiet
-------------------------------------------------------------------------------

ik heb gedurende die maanden nog geen enkele keer meer dan 200gb nodig gehad, maar gaat me meer om het principe :angel:

Re: Jaarlijkse betaling

Geplaatst: 17 aug 2011, 17:59
door Heronic
Welkom bij dommel :D
Maak je geen zorgen het zal ooit wel eens in orde komen tip : Blijven bellen tot er iemand ginds eens goesting heeft om een vakje aan te vinken.
(mails en tickets komen op dommels helpdesk/mailserver (255.255.255.255) terecht)

Re: Jaarlijkse betaling

Geplaatst: 17 aug 2011, 18:13
door iceke
En hou er dan ineens ook rekening mee dat je Dommel geen Creditnota's kent, moest je ooit eens van plan zijn over te stappen naar een andere provider.

Re: Jaarlijkse betaling

Geplaatst: 17 aug 2011, 19:05
door Ken
En hou ook rekening dat ze je internet durven aflsuiten zonder waarschuwingen, zomaar voor de lol, voor niks. :bang: