Pagina 1 van 1

Dank u, Scarlet

Geplaatst: 26 jul 2011, 15:28
door yuan_lee86
na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging gedaan om de lijn eens te pushen met het volgende resultaat:
voor :
Afbeelding

na:
Afbeelding

kwestie van "als het goed is moet het ook gemeld worden".
dus hierbij: dank u, Scarlet

Re: Dank u, Scarlet

Geplaatst: 26 jul 2011, 20:41
door TiTanium
Inderdaad, als de behandeling goed is dan mag dit ook gezegd worden :)

Re: Dank u, Scarlet

Geplaatst: 02 aug 2011, 14:37
door solid-killer
yuan_lee86 schreef:na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging
waarom een telefoongesprek als ze nu ook al gratis chat support hebben :lol2:

Re: Dank u, Scarlet

Geplaatst: 02 aug 2011, 22:59
door xenne
je stond op een repair profiel zo te zien.

Re: Dank u, Scarlet

Geplaatst: 02 aug 2011, 23:30
door yuan_lee86
solid-killer schreef:
yuan_lee86 schreef:na lange tijd van problemen met de VDSL2-lijn, heeft Scarlet gisteren (na een telefoongesprek) een poging
waarom een telefoongesprek als ze nu ook al gratis chat support hebben :lol2:
het was een chat, maar de uitleg was volgens hen te lang om te typen dus besloten ze maar om me te bellen :p

@Xenne: blijkbaar :-)