Pagina 1 van 1

Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 12:11
door DaXearo
Hallo iedereen,

Ik wou gewoon even zeggen dat ik al jaren lang klant ben bij Dommel en ben er nog steeds heel tevreden van.
Als ik de berichten in dit forum lees, heb ik de indruk dat ik de enige ben.
Bèn ik dan de enige??

Ben klant sinds Easynet ovegenomen is door Belgacom (meer dan 5 jaar! - Eerst bij m'n ouders en sinds vorig jaar in mijn eigen woning)

Nog iemand die tevreden is van Dommel? :)

Groetjes


PS: Ik ben niet werkzaam bij Dommel en heb geen aandelen in Dommel :)

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 12:20
door ubremoved_983
+1

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 12:45
door Teebee
Altijd tevreden geweest van Dommel, en gelukkig heb ik nooit problemen gehad.

Nu zit ik bij telenet, en voorlopig ook weinig klagen.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 12:54
door bc547
Technisch heb ik geen klagen over dommel gedurende de voorbije 3 jaar.

De support daarentegen is de reden waarom ik zeer weldra zal overschakelen naar een andere provider. Mijn ervaring hiermee is dat deze overwegend onvoldoende of zelfs niet bestaande is, net zoals het gebrek aan communicatie. De druppel is het feit dat men weigert om mijn betaalde activatiekost voor een upgrade terug te storten nadat ik hen in gebreke heb gesteld (4 maand wachten op een adsl->vdsl omschakeling is toch net iets te lang).

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 13:01
door jaker
Ik heb vorig jaar wel een probleem gehad met de vervanging van, maar vooral de aktivatie van de nieuwe, fritzbox van Dommel. Voor de rest heb ik geen klagen. Snelheid is niet hoog (6Mb/640kb), maar beter dan die ik kreeg van Belgacom (4Mb/512kb) op dezelfde lijn. Onlangs heb ik ook de mogelijkheden van nieuwsgroepen ontdekt en moet zeggen dat die bij Dommel ook goed werken. Dus eigenlijk wel een tevreden klant. Alleen ben ik als de dood om ooit iets te wijzigen aan mijn abonnement. :?

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 13:07
door DaXearo
Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 13:22
door skynetbbs
ja dit kost geld maar vaak binnen de 6 maand terugverdient...

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 13:23
door remus
hier ook ex-Easynet (dat was de max) en sindsdien een tevreden Dommel klant

eerst ADSL, sinds eind 2009 VDSL

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 13:55
door Stormlord
Technisch is het netwerk van dommel redelijk goed, maar de communicatie en administratie laat soms wat te wensen over (de ene keer al wat meer dan de andere).

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 14:29
door a3ke
Zolang ge geen problemen hebt eenderd hoe is dommel de max

Heb nog geen administratieve probs gehad tot u toe en hoop dat dat zo blijft na al die jaren ...

Technisch 2 x men lijn na veel geklaag terug laten "uppen" naar volle snelheid (heb 11 down en 2.3 up op ADSL2+ en soms gaat men profiel "locked" naar 8 down en 1 up , duidelijk capped :@) , zonder aanleiding of oorzaak :(

Hier dus ook zeker happy hoor !

Heb men rekening gemaakt , de discolijn + cityconnect is nog goekoper dan VDSL2 en zeker genoeg volume ...

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 15:14
door Silver_Rain
Toch al 5 - 6 jaar klant ondertussen denk ik, vele familieleden ook dommel aangeraden.
Nog steeds iedereen tevreden :wink:

Enige spijtig is dat ik geen 30Mbit kan krijgen, maar daar kunnen zei niets aan doen

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 15:19
door joriz
Ik kom ook van Easynet, er was destijds geen betere keuze dan Dommel door de overname van Belgacom maar tijden veranderen nu eenmaal.
Sinds enkele maanden overgestapt naar Scarlet owv het goedkopere aanbod voor VDSL2.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 15:35
door Heronic
Afhankelijk van hoe je het bekijkt was ik op bepaalde vlakken ook tevreden van dommel :

+ Toch wel goede gratis nieuwsgroepen, zeker payserver evenwaardig.
+ Nooit geen problemen met datalimieten of smallbands ed.

- Kon volgens hen enkel 3.3Mbit halen omdat dit het maximum haalbaar was voor mijn lijn. Ook al was het eerder wel mogelijk voor ons om homeconnect te krijgen (6-12Mbps)
- Enorme echo op de voip (stoorde mij persoonlijk niet daar ik zelden of nooit bel, maar mijn vrouw werd er gek van.)
- Omwille van die echo heb ik mijn best gedaan dit via de support opgelost te krijgen, wat helaas nooit gelukt is anders was ik nu nog klant.
(men heeft de lijn toen verder dichtgeknepen naar 3Mbps om zo de echo te verhelpen zonder resultaat, aangezien dit niet hielp had ik graag terug 3.3Mbps gehad maar deze tickets bleven dan weer zonder antwoord noch gevolg.)

Om het kort te stellen : zonder de ontevredenheid van mijn vrouw over de echo op de telefoon (via hun voip) waarna we op een lamlendige support botsten was ik naar alle waarschijnlijkheid nog steeds een "tevreden" klant. :)

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 17:43
door duizend
Ik ben ook enorm tevreden (eigenlijk van alle providers die ik ooit gehad heb)

Prijs/kwaliteit is het cityline abonnement onovertroffen en moet je zelfs in het buitenland hard zoeken om iets vergelijkbaars te vinden. :banana:

Hun support is soms vrij traag en onlogisch, maar als je dit doorziet, negeert en met hen meewerkt komt alles goed.

In mijn geval nooit moeten wachten aan de telefoon en alles dezelfde werkdag opgelost.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 17:53
door nonkie
Ik ben 1 jaar klant geweest maar hun product maar 3 maanden gebruikt. (een tweede lijn laten activeren door belgacom voor scarlet)
Direct opgezegd vanaf de AV het toelieten na de eerste slechte ervaring met de klantendienst. (technisch probleem aan de kant van de provider)
Goed en goedkoop product als het werkt, ik had geen datalimiet voor een bepaald vast maandbedrag.
Ikzelf zal nooit Dommel aanraden aan anderen, ook zal ik nooit bij hun nog een product afnemen.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 20:33
door darkzero
ben al jaren een tevreden klant :bdaysmile:

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 22:56
door gentenaar1
Al 6 jaar een tevreden klant.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 26 jul 2011, 23:22
door Limburg
Bijna 2 jaar vdsl2 klant, altijd maximale snelheid, nooit problemen.
Tot voor 2 maanden: vdsl2 weg.
Met de verhalen die je hier soms leest kreeg ik toch even twijfels.
Support gebeld: 2 dagen later was er weer signaal, de bgc technieker meldde dat er een kapotte vdsl2 poort was in de rop.
Daarna als vanouds.

Tevreden, maar nog wel wachtend op de 30/6 upgrade. (heb hier wel 30/6 via edpnet)

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 27 jul 2011, 00:04
door bf62
DaXearo schreef:Hallo iedereen,

Ik wou gewoon even zeggen dat ik al jaren lang klant ben bij Dommel en ben er nog steeds heel tevreden van.
Als ik de berichten in dit forum lees, heb ik de indruk dat ik de enige ben.
Bèn ik dan de enige??

Ben klant sinds Easynet ovegenomen is door Belgacom (meer dan 5 jaar! - Eerst bij m'n ouders en sinds vorig jaar in mijn eigen woning)

Nog iemand die tevreden is van Dommel? :)

Groetjes


PS: Ik ben niet werkzaam bij Dommel en heb geen aandelen in Dommel :)
Je bent niet alleen!!! Zolang ik tevreden ben van dommel blijf ik bij dommel, maar ik wil wel speedline!!!! :-D

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 27 jul 2011, 10:11
door Fatsie
Al vele jaren tevreden klant (momenteel SpeedConnect+ 30/6); éénmaal een technisch probleem dat enkele dagen heeft aangesleept maar dat was juist met kerstmis en dus was er geen support beschikbaar, ... ik verwacht ook niet dat ze voor consumenten support voorzien tijdens de feestdagen.

Sommige mensen moeten gewoon hun verwachtingen wat bijstellen, voor een dubbeltje op de eerste rij kan gewoon niet !

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 27 jul 2011, 10:15
door Goztow
Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 27 jul 2011, 12:27
door Petervanakelyen
Ik ben zeer tevreden. Wij hebben nog het oude Cityconnect abonnement met 100GB limiet, maar met een verbruik van 2TB+ op één maand ben ik nog nooit teruggeschakeld op smallband. Ik sync gemiddeld op 12Mbit (~1500KB/s) down en 1Mbit up. Het enige waar ik soms last van heb is dat ik om onverklaarbare redenen opeens op interleaved path mode wordt gezet terwijl mijn lijn maanden stabiel is geweest.

Wat prijs betreft i.c.m. usenet server zo goed als onklopbaar, door geen enkele ISP.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 27 jul 2011, 21:14
door Fatsie
Goztow schreef:Goh, ik vind speedconnect nu toch niet zo goedkoop, hoor, vergeleken met de huidige concurrentie.
Klopt, echt het goedkoopste is het niet maar ik heb beroepsmatig een fixed IP van doen en dan zijn de opties direct gelimiteerd.

Maar ook met een product van 50/maand verwacht ik niet dat ze alles laten vallen als ik een probleem meld, als je echt dergelijke garanties wilt dan moet je daar voor betalen en dan spreken we niet meer over tientallen /maand maar honderden ! Als ik sommige epistels hier lees heb ik de indruk dat mensen verwachten dat er op een zondagnacht een technicus uit zijn bed gebeld wordt om direct bij hen langs te komen omdat ze niet tegen 30Mbit maar "slechts" tegen 23Mbit kunnen downloaden ... en dat alles voor de som van 30-40/maand.

Pas op, ik lees ook andere verhalen (ook van Dommel) waarbij de respectievelijke TS'sen meer dan gelijk hebben. Ik denk dat het niet te ontkennen valt dat er administratief nog wel het 1 en ander kan verbeteren bij Dommel !

Ook is het per definitie zo dat 99% v/d topics op een forum als dit over problemen met de ISP in kwestie gaan en geen lofzang zullen zijn.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 01 aug 2011, 13:34
door verb
Ik ben zeer tevreden van Dommel, maar ga toch naar Scarlet overstappen. Een overstap naar Speedline is te duur als bestaande klant en ik wil digitale tv.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 02 aug 2011, 21:57
door Geert77
IK ben ook al een 5tal jaren een heel tevrede klant van Dommel (Speedconnect+).
De technische ondersteuning is het laatste jaar zeer goed vooruit gegaan/

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 12 aug 2011, 11:23
door vec
was een tevreden klant tot de problemen begonen met hun klantendienst.
Deels wel mijn schuld had een verkeerde medeling gebruikt maar als je sinse 26/07 hen de correcte informatie doorgaf en tot op heden nog altijd niet opgelost is zelfs nadat ik al 3 maal mijn verbinding kwijt was ben ik ze toch wel goed zat aan het worden

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 12 aug 2011, 17:34
door maxxxke
DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
Veel succes brother.
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 14 aug 2011, 21:33
door mugetje
Kan iemand eens een link naar de nieuwgroepen over dommel geven en wat je daar kan vragen?

bedankt

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 14 aug 2011, 21:37
door mugetje
maxxxke schreef:
DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
Veel succes brother.
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
Bij mij heeft het een goeie 8 maand geduurd en de ombudsdienst deed een aanbeveling maar dar hielp ook niet echt, afin nu is het dus in orde (ik heb de modem aangekregen, nu hopelijk werkt het) maar de facturatiedienst die werkt zeer goed want nog voor ik de modem had was de dom al van mijn rekening.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 14 aug 2011, 22:43
door guntherstassen
Al van 09/2007 klant bij Dommel... Altijd tevreden geweest tot dat ik een aanvraag deed van Cityconnect naar Speedconnect.
Hier is het compleet verkeerd gelopen. Administratie puinhoop en je wordt aan het lijntje gehouden. Ben dan maar overgschakeld op telenet Fiber Bus L.
Heb nu nog 1 lijn van Dommel (Cityconnect Lite) voor VOIP.
Dommel is goed (toch voro Cityconnect) als je GEEN problemen hebt en geen wijziging in je abb. vraagt! :idea:

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 17 aug 2011, 17:20
door zabby
Ik ben klant sinds 2008 ... altijd tevreden geweest tot op het moment dat er iets verkeerd gaat:
-modem eens defect, was ooit waarborg op betaald van 50euro, die plots nietig was verklaard waardoor ik toch nog een andere modem moest betalen.
-lijn onderbroken van dommel naar belgacom naar dommel gestuurd ... terwijl dommel verantwoordelijk was voor de diensten!
-betaald voor een volledig jaar, en nooit de "bonus" gekregen die daarmee gepaard zou gaan nl onbeperkt downloaden

het moment dat je ook maar iets moet gedaan krijgen van hun mensen is het een ramp.

maar verder geen klachten :)

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 18 aug 2011, 12:05
door point7
Ik zit bij Dommel sinds 2006 (daarvoor Easynet). Ben tot nu toe zeker tevreden. Overschakeling van ADSL naar VDSL ging niet voor de eerste keer goed, maar ik werd wel zeer snel voortgeholpen door Dommel en door de Belgacom technieker.

Alleen spijtig dat ik niet op de volle Speedconnect Plus snelheid zit.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 18 aug 2011, 16:47
door foxhound
Klant van Februari 2006. Niets te klagen. vind wel dat ze terug wat meer mogen posten op't CRM. Vond het vroeger altijd leuk da ze de klanten op de hoogte hielden van zaken. Laatste jaren is dat wat zwakjes. Rest is alles goed.

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 22 aug 2011, 22:20
door apostasia
al 3 jaar tevreden klant, cityconnect plus. Nooit problemen gehad dus kan niet klagen over support :wink:

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 23 aug 2011, 14:27
door maartenv
Klant sinds 2008, tevreden, tot ik mijn verhuis moest regelen.
20 juni verhuis aangevraagd, €99 voor de verhuis betaald, en nu nog altijd aan het wachten tot er iets gebeurt (en dus al een maand zonder internet en telefoon).
De helpdesk schuift de schuld naar Belgacom, maar daar ben ik als klant natuurlijk niets mee. De techniekers die instaan voor de technische verhuis kunnen blijkbaar enkel met een ticketingsysteem bereikt worden (en die zullen misschien op lang verlof zijn?).

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 23 aug 2011, 14:38
door Goztow
Maar bij andere alternatieve providers lukt dat dus wel...

Re: Ben ik dan de enige die tevreden is van Dommel?

Geplaatst: 08 sep 2011, 22:22
door pennywise
heb net terug een speedconnect+ laten aansluiten, volledig tevreden van

en heb hiervoor een netconnect gehad, en buiten dak elke maand twee aanmaning mails kreeg om te betalen, ook heel tevreden van

hadden wel foutje gemaakt langs hun zijde, maar dat heb ik bij telenet, bgc ook gehad

ook de opzeg van mijn netconnect is perfect verlopen

en de technische support bij dommel vind ik ook goed