Pagina 1 van 1
wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 00:13
door blidi
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 00:20
door ubremoved_539
Op zich niet slecht... op die manier zal een operator er constant moeten voor zorgen dat z'n klanten tevreden zijn... en niet enkel op het moment dat ze een contract aangaan. In dan opzicht is Q fout wat mij betreft, of ik nu 2 of 5 minuten moet wachten aan de telefoon is op zich het probleem niet, wel de kwaliteit van het antwoord dat ik krijg (en met een grotere druk kan dat - alhoewel - enkel maar slechter worden).
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 00:33
door ubremoved_15739
Dit wetsvoorstel zou in feite ook toegepast dienen te worden op:
- particuliere contracten met Internet Service Providers (internetverbinding en aanverwante diensten)
- vaste telefoonlijn(en) van particulieren
- particuliere contracten met betrekking tot televisie en aanverwante diensten
- en indien alles in één contract gegoten werd (packs, shakes, ...) maximum 15 euro voor alles samen.
En bij uitbreiding zou dit in feite ook van toepassing moeten zijn op particuliere contracten met leveranciers van elektriciteit.
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 01:42
door Gray
Wat ze verliezen aan verbroken contracten zullen ze bij de abonnementen wel bijtellen.
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 08:16
door Ramaht
Als dit erdoor komt gaan we een ander markt-aanbod zien.
Dan gaan ze elkaar beconcurreren op effectieve prijs, en niet op een tijdelijk aanbod voor X-maanden aan gunstige prijzen om dan weer duurder te worden.
Want momenteel, hoe je het ook draait of keer, mobiele telefonie is duur in België.
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 18 jun 2011, 10:09
door rowan
Als ze dit willen doorvoeren, dan mogen ze dit ook doen voor de elektriciteit, verzekeringen ed...
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 19 jun 2011, 10:47
door Ofloo
thamar schreef:Als dit erdoor komt gaan we een ander markt-aanbod zien.
Dan gaan ze elkaar beconcurreren op effectieve prijs, en niet op een tijdelijk aanbod voor X-maanden aan gunstige prijzen om dan weer duurder te worden.
Want momenteel, hoe je het ook draait of keer, mobiele telefonie is duur in België.
Of alles gaat juist beter worden, ... omdat men dan misschien 2keer nadenkt om met de kloten van hun klanten te spelen, tenslotte moet deze niet meer een jaar uitbetalen !!
edit: en sorry ze qua gsm vind ik nog altijd mobilevikings het beste, deze is prepayed en dus heeft helemaal geen contract hoe doen deze dit dan ? Nee, dit is zeker geen slechte zaak.
Eerlijk gezegd toen ik voor het eerst met dit geconfronteerd werd dat men een opzeg vergoeding moest betalen vond ik het gewoon ridicule, ik ging er vanuit ik betaal maandelijks ik zeg maandelijks op, maar blijkbaar was dat niet zo, op zich geen problemen mee ondervonden, maar achteraf gebleken. Sinds dien neem ik geen abo meer voor gsm enkel prepayed.
Re: wetsvoorstel Peter Van Rompuy
Geplaatst: 19 jun 2011, 11:08
door TiTanium
Soms vind ik het fijn dat er aan de klant wordt gedacht. Maar ik hoop dat er ook geen misbruik komt van dit voorstel.