Pagina 1 van 1

[TN] Abbonnement, doch geen Prime a la carte

Geplaatst: 08 jun 2011, 10:14
door R3ap4r
Gisteren heb ik bij m'n ouders vastgesteld dat ze geen Prime a la carte films kunnen bekijken.
Heel raar, sinds ze Prime abbonnees zijn en daar recht op hebben.

Telefoon dan maar naar TN, alles is in orde, al hun paketten zijn geactiveerd, geen problemen met modem, etc...

Alles uitzetten, terug opzetten, software update..., ff menu bekijken, aargh nog altijd geen films.
Alleen de 3 balkjes, abbonneer nu,enzo...
Eens kijken naar hun paketten, en ja , alles is daar en groen aangevinkt.
Dan vraagt m'n mij naar de verwelkomingfilms te gaan, ik neem er eentje uit, en vlam, kan film bekijken zonder problemen.

Het probleem wordt nu voorgeschoteld aan de ICT dienst want volgens de helpdesk is dit een interne aangelegenheid.

Na mijn huidig probleem ( Interactiviteit ), is dit stilletjes een double facepalm moment aan het worden.

Wederom, wordt vervolgd....

Re: [TN] Abbonnement, doch geen Prime a la carte

Geplaatst: 08 jun 2011, 15:10
door philippe_d
Dit zal hoogstwaarschijnlijk te wijten zijn aan je ander probleem
Zolang je digicorder niet inter-actief staat, kan je niets "à la carte" bestellen.

Re: [TN] Abbonnement, doch geen Prime a la carte

Geplaatst: 08 jun 2011, 19:57
door R3ap4r
Dit probleem speelt zich af in het ouderlijk huis, de verwijzing naar die andere post is bij mezelf (post misschien een beetje verward opgesteld.)
Gewoon het feit dat dit voorvalt op dezelfde dag overviel me een beetje.

Bij m'n ouders is alles interactief, alleen kunnen ze geen à la carte bekijken ondanks hun abbonnement.

Edit 11/6 : Het werkt ondertussen, alles stilletjes gereset aan hun kant.