[TN] Abbonnement, doch geen Prime a la carte
Geplaatst: 08 jun 2011, 10:14
Gisteren heb ik bij m'n ouders vastgesteld dat ze geen Prime a la carte films kunnen bekijken.
Heel raar, sinds ze Prime abbonnees zijn en daar recht op hebben.
Telefoon dan maar naar TN, alles is in orde, al hun paketten zijn geactiveerd, geen problemen met modem, etc...
Alles uitzetten, terug opzetten, software update..., ff menu bekijken, aargh nog altijd geen films.
Alleen de 3 balkjes, abbonneer nu,enzo...
Eens kijken naar hun paketten, en ja , alles is daar en groen aangevinkt.
Dan vraagt m'n mij naar de verwelkomingfilms te gaan, ik neem er eentje uit, en vlam, kan film bekijken zonder problemen.
Het probleem wordt nu voorgeschoteld aan de ICT dienst want volgens de helpdesk is dit een interne aangelegenheid.
Na mijn huidig probleem ( Interactiviteit ), is dit stilletjes een double facepalm moment aan het worden.
Wederom, wordt vervolgd....
Heel raar, sinds ze Prime abbonnees zijn en daar recht op hebben.
Telefoon dan maar naar TN, alles is in orde, al hun paketten zijn geactiveerd, geen problemen met modem, etc...
Alles uitzetten, terug opzetten, software update..., ff menu bekijken, aargh nog altijd geen films.
Alleen de 3 balkjes, abbonneer nu,enzo...
Eens kijken naar hun paketten, en ja , alles is daar en groen aangevinkt.
Dan vraagt m'n mij naar de verwelkomingfilms te gaan, ik neem er eentje uit, en vlam, kan film bekijken zonder problemen.
Het probleem wordt nu voorgeschoteld aan de ICT dienst want volgens de helpdesk is dit een interne aangelegenheid.
Na mijn huidig probleem ( Interactiviteit ), is dit stilletjes een double facepalm moment aan het worden.
Wederom, wordt vervolgd....