Activatie van Speedpack 12 Mbit Max
Geplaatst: 20 mei 2011, 17:38
Begin februari vragen wij als tevreden Netconnect gebruikers het Speedpack 12 Mbit Max aan.
Na ongeveer 3 weken belt er een Belgacom technieker met de vraag: "Of wij een aanvraag ingediend hebben om onze lijn te verplaatsen".
Antwoord van ons: neen mijnheer wij hebben geen aanvraag ingediend om onze lijn te verplaatsen.
Ondertussen zie ik op de CRM dat ons het speedpack geactiveerd zou moeten zijn, wat niet het geval was.
Telefoon naar Dommel: "Mijnheer u heeft op de voorziene datum de activatie van het speedpack geweigerd"
En toen kwam de aap uit de mouw: Het verplaatsen van de lijn door Belgacom wil zeggen dat de technieker ons Belgacomdraadje moet aansluiten op een ander kastje aan het begin van de wijk.
Nu belooft Dommel mij al drie maanden dat het ooit eens zal in orde komen, maar helaas voor Belgacom hebben wij die aansluiting geweigerd en hun techniekers moeten de aanpassing doorvoeren en Belgacomtechniekers laten niet met hun voeten spelen wat wij in hun ogen gedaan hebben.
Mijn vraag: is er iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en hoe is dat opgelost geraakt.
Een stilaan minder tevreden Dommel Netconnect gebruiker.
Na ongeveer 3 weken belt er een Belgacom technieker met de vraag: "Of wij een aanvraag ingediend hebben om onze lijn te verplaatsen".
Antwoord van ons: neen mijnheer wij hebben geen aanvraag ingediend om onze lijn te verplaatsen.
Ondertussen zie ik op de CRM dat ons het speedpack geactiveerd zou moeten zijn, wat niet het geval was.
Telefoon naar Dommel: "Mijnheer u heeft op de voorziene datum de activatie van het speedpack geweigerd"
En toen kwam de aap uit de mouw: Het verplaatsen van de lijn door Belgacom wil zeggen dat de technieker ons Belgacomdraadje moet aansluiten op een ander kastje aan het begin van de wijk.
Nu belooft Dommel mij al drie maanden dat het ooit eens zal in orde komen, maar helaas voor Belgacom hebben wij die aansluiting geweigerd en hun techniekers moeten de aanpassing doorvoeren en Belgacomtechniekers laten niet met hun voeten spelen wat wij in hun ogen gedaan hebben.
Mijn vraag: is er iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en hoe is dat opgelost geraakt.
Een stilaan minder tevreden Dommel Netconnect gebruiker.