Pagina 1 van 1

Dommel helpdesk onbereikbaar?

Geplaatst: 03 mei 2011, 09:34
door zjakke
Geen idee of er nog mensen met dit probleem zitten maar ik ben ben nu al 3 dagen (vrijdag, gisteren en vandaag) aan het bellen naar de helpdesk van dommel. Zowel vrijdag als vandaag houden ze mij eerst bezig met die vragen en mijn telefoon nummer geven en dergelijke, zeggen dan dat ze mij gaan door verbinden en dan na een minuut, klik weg verbinding met de dommel helpdesk.. Kan ik weer eens gaan proberen om toch ooit mijn internet nog in orde te krijgen.

Wil er daar überhaupt nog wel iemand werken? :?

Re: Dommel helpdesk onbereikbaar?

Geplaatst: 03 mei 2011, 10:09
door lswaenen
Bij mij wordt gewoon niet opgenomen.

2 x 30 minuten.. Ik zal deze verrekenen op de volgende faktuur.

na 83 wachtende (en te verrekenen met Dommel) belminuten ben ik binnengeraakt..

Keep on Truckin'... Euh tryin'...

Mod edit : gelieve niet te dubbelposten.

Re: Dommel helpdesk onbereikbaar?

Geplaatst: 07 okt 2011, 16:22
door mohinho
Ook een goei idee. Gewoon de gsmkosten doorrekenen naar dommel of aftrekken van de factuur.

Re: Dommel helpdesk onbereikbaar?

Geplaatst: 08 okt 2011, 18:11
door ldw
Zeg dommel gewoon op. Genoeg alternatieven die een pak beter zijn.