Belganest...
Geplaatst: 02 mei 2011, 17:14
Geachte lurkers en posters,
Ik zou met deze post even willen een paar dingen mededelen en een paar dingen willen vragen.
Goed, 2 weken geleden had ik internet aangevraagd bij edpnet en kwam te weten, ik had voordien Dommel raw copper op dit adres, dat ik een raw copper installatie moest nemen. Verbaast vroeg ik om uitleg aan de helpdesk van edpnet via de chat en kreeg te horen dat de vorige technieker waarschijnlijk vergeten was te melden dat de kabels moeten gelabeld worden daar waar de kabel het gebouw binnenkomt en dat er een nieuw doosje moest geplaatst worden in mijn studio. De mensen van de klantedienst waren zeer behulpzaam en begreep wel dat deze niks aan het falen van Belgarommel konden doen.
Maargoed, mij erbij neergelegd heb ik rustig zitten wachten tot vandaag, had een dag verlof gepakt om de technieker op de verschillende plaatsen binnen te laten. Die man belt aan en ik vraag hem of hij bij de kast moet zijn waar de kabel binnenkomt. Nee zegt hij dat is in orde. Ik dacht in mijn binnenste, gast wat komt gij hier nu eigenlijk doen? Het is onmogelijk dat die persoon al bij die kast is geweest omdat ik in het bezit was van de sleutel. Maargoed, ik begeleid die man naar boven, die kijkt naar mijn aansluiting haalt even zijn fisherprice telefoon uit, steekt de connectoren in de 2 linkse aansluitingen en luistert even in dat ding. Ik vraag aan hem of die lijn nu werkt en en onbeduidend antwoord hij dat de rest door edpnet gedaan moet worden. Dan pakt hij zijn laptop, begint er vanalles in te vullen voor een 10 min en duwt mij een papier onder mijn neus om te tekenen. Ik begin het door te lezen en onderbreekt bij man mij grof dat het gewoon om een bewijs gaat dat hij hier geweest is. Ik teken dat papier omdat ik zo rap mogelijk van die onbeschofte hond wil afzijn, wijs hem de deur en begin mijn modem in te pluggen.
Vraag1:
Ik heb betaald voor een raw copper installatie en heb deze niet gehad, ben ik verplicht om deze installatie te betalen?
Na een 3 uur wachten en het na te hebben gezien op de MYEDPNET dat mijn lijn opgeleverd is, zie ik nog altijd het lampje flikkeren op die sagem modem. Geen connectivity met het netwerk.
k neem contact op met de edpnet klantendienst en deze zeggen mij dat ik op zijn minst moet wachten tot vanavond zodat Belgarommel mijn lijn activeert.. Alright, het is nu 17u en nog altijd heb ik geen connectiviteit met het netwerk.
Kan mij eens iemand vertellen waarom alles dat ook maar iets gemeen heeft met Belgiƫ faalt en blijft falen?
Vraag 2:
Als die lijn morgen niet geactiveerd is, kan ik ze de boel terug laten ophalen/De boel terugsturen?
Ik had speciaal een dag vrijaf genomen om die nest te laten installeren, eerst betaal ik voor iets wat ik niet krijg aka raw copper installatie en nu werkt mijn verbinding niet. Ik heb geen verlofdagen meer tot in september, dus nog eens een keer een dag thuisblijven voor die apen van Belganest is onmogelijk...
Ik zou met deze post even willen een paar dingen mededelen en een paar dingen willen vragen.
Goed, 2 weken geleden had ik internet aangevraagd bij edpnet en kwam te weten, ik had voordien Dommel raw copper op dit adres, dat ik een raw copper installatie moest nemen. Verbaast vroeg ik om uitleg aan de helpdesk van edpnet via de chat en kreeg te horen dat de vorige technieker waarschijnlijk vergeten was te melden dat de kabels moeten gelabeld worden daar waar de kabel het gebouw binnenkomt en dat er een nieuw doosje moest geplaatst worden in mijn studio. De mensen van de klantedienst waren zeer behulpzaam en begreep wel dat deze niks aan het falen van Belgarommel konden doen.
Maargoed, mij erbij neergelegd heb ik rustig zitten wachten tot vandaag, had een dag verlof gepakt om de technieker op de verschillende plaatsen binnen te laten. Die man belt aan en ik vraag hem of hij bij de kast moet zijn waar de kabel binnenkomt. Nee zegt hij dat is in orde. Ik dacht in mijn binnenste, gast wat komt gij hier nu eigenlijk doen? Het is onmogelijk dat die persoon al bij die kast is geweest omdat ik in het bezit was van de sleutel. Maargoed, ik begeleid die man naar boven, die kijkt naar mijn aansluiting haalt even zijn fisherprice telefoon uit, steekt de connectoren in de 2 linkse aansluitingen en luistert even in dat ding. Ik vraag aan hem of die lijn nu werkt en en onbeduidend antwoord hij dat de rest door edpnet gedaan moet worden. Dan pakt hij zijn laptop, begint er vanalles in te vullen voor een 10 min en duwt mij een papier onder mijn neus om te tekenen. Ik begin het door te lezen en onderbreekt bij man mij grof dat het gewoon om een bewijs gaat dat hij hier geweest is. Ik teken dat papier omdat ik zo rap mogelijk van die onbeschofte hond wil afzijn, wijs hem de deur en begin mijn modem in te pluggen.
Vraag1:
Ik heb betaald voor een raw copper installatie en heb deze niet gehad, ben ik verplicht om deze installatie te betalen?
Na een 3 uur wachten en het na te hebben gezien op de MYEDPNET dat mijn lijn opgeleverd is, zie ik nog altijd het lampje flikkeren op die sagem modem. Geen connectivity met het netwerk.
k neem contact op met de edpnet klantendienst en deze zeggen mij dat ik op zijn minst moet wachten tot vanavond zodat Belgarommel mijn lijn activeert.. Alright, het is nu 17u en nog altijd heb ik geen connectiviteit met het netwerk.
Kan mij eens iemand vertellen waarom alles dat ook maar iets gemeen heeft met Belgiƫ faalt en blijft falen?
Vraag 2:
Als die lijn morgen niet geactiveerd is, kan ik ze de boel terug laten ophalen/De boel terugsturen?
Ik had speciaal een dag vrijaf genomen om die nest te laten installeren, eerst betaal ik voor iets wat ik niet krijg aka raw copper installatie en nu werkt mijn verbinding niet. Ik heb geen verlofdagen meer tot in september, dus nog eens een keer een dag thuisblijven voor die apen van Belganest is onmogelijk...