Helpdesk service van Telenet
Geplaatst: 25 apr 2011, 19:58
Mijn modem/router 'crasht' om de zoveel tijd: er zijn geen draadloze connecties meer mogelijk en pingen naar het routeradres is niet meer mogelijk met een met draad.
Bel vandaag naar helpdesk. 'Tof, die zijn open op paasmaandag' denk ik dan!
Vriendelijk meisje vraagt naar het probleem, ik leg even uit.
Zij: 'Ah meneer, dat zullen uw computerinstellingen zijn'
Ik: 'En toevallig werkt het niet meer op mijn 2 computers, laptops en 2 iphone's zeker '.
Zij: 'Meneer, alles is hier in orde hoor, maar u moet naar de dienst software bellen'
Ik: 'Oke'
Zij: 'Nummer: 070 ...'
Ik: 'Euhm, ik bel niet naar een betaalnummer om te melden dat een stuk hardware van Telenet defect is...'
Zij: 'Ja meneer, maar wij (de technische dienst nota bene) zijn niet zo goed opgeleid om al die technische instellingen te doorlopen'
Ik: 'Ok dus wat doe ik nu, ik bel geen 070 nummer'
Zij: 'Ja, dan kunnen wij niks doen voor u'
Ik: 'Dus ik trek de modem gewoon uit en bel terug dat hij helemaal defect is? Okay'. Tuuut.
Anders opties zijn: 220v op de modem loslaten, eens in de vaatwas steken, openvijzen en de LED-lampjes losmaken. Suggesties welkom.
Een mail sturen naar die Duco lijkt me wat overdreven
Bel vandaag naar helpdesk. 'Tof, die zijn open op paasmaandag' denk ik dan!
Vriendelijk meisje vraagt naar het probleem, ik leg even uit.
Zij: 'Ah meneer, dat zullen uw computerinstellingen zijn'
Ik: 'En toevallig werkt het niet meer op mijn 2 computers, laptops en 2 iphone's zeker '.
Zij: 'Meneer, alles is hier in orde hoor, maar u moet naar de dienst software bellen'
Ik: 'Oke'
Zij: 'Nummer: 070 ...'
Ik: 'Euhm, ik bel niet naar een betaalnummer om te melden dat een stuk hardware van Telenet defect is...'
Zij: 'Ja meneer, maar wij (de technische dienst nota bene) zijn niet zo goed opgeleid om al die technische instellingen te doorlopen'
Ik: 'Ok dus wat doe ik nu, ik bel geen 070 nummer'
Zij: 'Ja, dan kunnen wij niks doen voor u'
Ik: 'Dus ik trek de modem gewoon uit en bel terug dat hij helemaal defect is? Okay'. Tuuut.
Anders opties zijn: 220v op de modem loslaten, eens in de vaatwas steken, openvijzen en de LED-lampjes losmaken. Suggesties welkom.
Een mail sturen naar die Duco lijkt me wat overdreven