Pagina 1 van 1
Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 13:45
door Gryx
Ik heb in januari gevraagd om mijn adsl abonnement te veranderen naar cityconnect lite. Hiervoor heb ik dan ook €50 betaald.
Heb enkele keren gemaild en toen zeiden ze steeds dat ze het in orde ging brengen. Toen heb ik een tijdje niet meer gereageerd met de gedachte dat het wel in orde kwam. Maar nu is het nog steeds niet in orde en ze reageren zelfs niet meer.
Wat kan ik nu het beste doen?
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 13:55
door boran_blok
aangetekend schrijven, indien ze nog niet reageren ombudsdienst inschakelen.
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 13:56
door Lord Utopia
Het bedrag van uw CityConnect-verbinding betalen ipv regulier adsl? Ik weet niet of dat zo slim is. Zoals Boran zegt hierboven: ombudsdienst.
Blijven klagen, en anders overstappen op een ander.
Ik betaal liever iets meer dan achter mijn provider zijn voeten te lopen en te smeken om mij op iets goedkoper over te zetten of iets te activeren. Zij zouden achter onze voeten moeten lopen, maar vanaf je klant bent bij hen, ben je derderangsklant. Al zijn er uitzonderingen onder de providers.
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 14:28
door boran_blok
overstappen op een ander is quasi altijd voordeliger, dit gaat op voor alles, tegenwoordig vinden bedrijven nieuwe klanten veel belangrijker dan bestaande klanten.
Daarom wissel je hoe dan ook best elk einde van een periode van ISP. (dit gaat ook op voor electriciteits en gasleveranciers)
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 15:12
door Gryx
Ik denk dat minder betalen niet echt een optie is. Heb geen zin om zonder internet te zitten en de betaling gebeurt met domiciliëring.
Die ombudsman is dat deze:
http://www.ombudsmantelecom.be/?
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 18:34
door Goztow
ja. Dommel negeert de ombudsman trouwens royaal in veel gevallen.
[ Post made via mobile device ]
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 19:34
door Ramaht
Ge kunt u domiciliëring altijd stopzetten, paar clicks met online banking.
En euhm, zij plegen contractbreuk door u niet over te zetten naar lagere formule. Gewoon bij andere provider gaan, veel kans dat't heel snel geregeld is en dan aangetekend schrijven dat ge het per direct stopzet wegens contractbreuk van hun kant.
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 20:59
door boran_blok
ik denk dat je met bovenstaande raad snel een incassobureau op je dak hebt. zomaar zeggen ik stop met betalen om die en die reden is veel pretentie maar je hebt het recht niet aan je kant. Er zijn procedures die te volgen zijn.
Indien je toch die kant uit wil gaan neem dan eerst een advocaat
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 22:07
door Ramaht
Hij heeft de aanvraag gedaan naar andere formule, en hiervoor ook de omschakelingskosten betaald.
Dommel kan de dienst blijkbaar niet leveren, en als je kan bewijzen dat je afdoende moeite gedaan hebt om dommel hierop te wijzen dan heb je alle recht om hen in gebreke te stellen. Om volledig correct te zijn moet je hen een redelijke termijn geven om het in orde te brengen, in IT-land is een week zeker en vast redelijke termijn. En nadien nog niks, tja byebye dommel.
En laat die incasso's maar komen, meer dan beleefd om je geld vragen kunnen ze niet hoor. Ze hebben hier niet de "macht" die ze in holland hebben. En ik denk dat als je alles mooitjes gedocumenteerd hebt, dat een rechtbank je snel gelijk geeft. Als ze het al voor de rechtbank gaan trekken...
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 19 apr 2011, 23:41
door orkidea
Typisch dommel om iemand in de val te lokken... U eerst laten betalen voor iets en beloven dat dit snel in orde is en dan niet meer reageren... Lees de andere topics van afgelopen maanden maar eens hier..
1 goeie raad, zo snel mogelijk weggaan bij dommel. Stel hen in gebreke. Stop domiciliëringen en opzeggen!
Kom ook eens langs op
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 99594&ap=1
We zijn met genoeg om dommel aan te klagen!
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 20 apr 2011, 09:50
door Goztow
Dit zijn allemaal tekenen van ofwel een gebrek aan personeel, ofwel (en dit lijkt me waarschijnlijker) een enorm gebrek aan cash flow.
Re: Dommel reageert niet?
Geplaatst: 28 apr 2011, 16:06
door maxxxke
op 23/2 50€ administratie betaald voor wijziging abonnement.
Tot op heden geen aanpassing gebeurd.
Als ik bel steeds hetzelfde antworod : het komt in orde maar we weten niet wanneer.
Heb vandaag klacht ingediend bij de ombudsdienst.