Pagina 1 van 1

Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 18:11
door LukeSBE
Gisteren overgestapt van Base naar Proximus, dankzij een verkoper van Belgacom (huis-aan-huis)
Een contract Comfort 30 van 24 maanden, waarvan de eerste 8 aan halve prijs.
Op zich een goeie zaak.

MAAR: vanmorgen zie ik op de site van Proximus dat ik datzelfde abonnement online kan starten, met *10* maanden halve prijs, en een 2Gb iPod Shuffle op de koop toe.
Snel gebeld naar 6000, waar men mij alleen kan zeggen dat het hen spijt... 'ik kan dat niet veranderen op de computer, anders had ik het al gedaan voor u."
Het enige dat blijkbaar kan, is binnen de 7 werkdagen aangetekend opzeggen, even naar Pay&Go gaan, en dan het abonnement online opstarten. Simpel, ja.

Je kan verstaan dat ik me, op zijn zachtst gezegd, gepakt voel...
De verkoper had even kunnen melden dat een online inschrijving mogelijk is....Ik kan niet alles weten.

Is de situatie echt zo onwrikbaar? Of kan hier nog een mouw aan gepast worden?

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 19:00
door Ramaht
Zoals gezegd door de mensen van proximus opzeggen binnen de 7 dagen, dan heeft die verkoper ook zijn commissie niet.
Je moet daar geen medelijden mee hebben, hij moet u maar goed informeren.

't Zal even werk zijn voor je, maar echt veel moeite is dat nu ook weer niet voor €30 en een ipod shuffle...

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 19:18
door Lord Utopia
't Zou schoon zijn moest iedereen via internet bestellen he. Dan kunnen ze alle belgacom centers sluiten. ;)

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 19:30
door Ramaht
Ge hebt altijd mensen die de rompslomp niet willen.
Ik ken er genoeg die naar de winkel gaan, met hun factuur en zeggen "optimaliseer mij dat hier eens en liefst binnen de 5minuten want ik heb echt geen zin om daar veel moeite in te steken". En die mensen zitten er dan ook niet mee in om iets meer te betalen.
En zijn er ook nog eens velen die dat internet-gedoe allemaal niet betrouwen of toch nog liever met iemand een klapke doen.


Kijk maar eens naar electrabel, hoevelen zijn er niet die nog aan een mega-duur tarief zitten van eeuwen geleden. Gewoon geen zin om de moeite te doen om van abonnement of leverancier te switchen.

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 20:51
door Lord Utopia
Het kan ook goedkoper zijn bij Electrabel dan op een ander, vergeet dat niet he.

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 21:10
door proximusboyke
jah van wat denk je dat die mensen een inkomen hebben.
Tegenwoordig krijg je bij iedereen vopordelen als je online besteld.
De provider heeft geen extra kosten en geef een deel door aan de klant.

Re: Nieuw abo Proximus Comfort 30

Geplaatst: 10 maa 2011, 21:13
door philippe_d
Ik denk dat we hier appelen en peren vergelijken.
Het gaat hier dus niet over het feit of je nu via Internet bestelt, of via een Belgacom winkel.
Beide verkoopmethodes hebben hier inderdaad hun nut. Voor sommige mensen is een klapke in de telefoonwinkel, en een persoonlijke uitleg de meerprijs waard.

Maar de TS heeft zich laten gaan aan een "Belgacom" verkoper aan huis.
Deze personen hebben ook niets met Belgacom te maken, maar zijn onafhankelijke verkopers, die evengoed stofzuigers of tapijten komen verkopen aan huis: hun job is zoveel mogelijk contracten verkopen, waarop ze hun percentage hebben.

Het is vanzelfsprekend dat deze mensen niet gaan vermelden dat online inschrijving mogelijk is. Waarom zouden ze ?
Een tevreden klant is ook het minste van hun zorgen.
Begrijp gewoon niet dat mensen zich daar nog laten aan vangen.