Pagina 1 van 1

Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 09:18
door ddd
http://telenet.be/2705/0/1/nl/thuis/hel ... ntact.html

Kan handig zijn, eens zien of het klopt bij men volgende probleem... :wink:

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 09:25
door Lord Utopia
Inderdaad zeer handig! Bij Belgacom wisten ze mij te zeggen dat het rustiger is na 19 uur.

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 11:20
door iceke
Ik probeer altijd in de voormiddag te bellen, zowel TN als BGC zijn dan vlot bereikbaar.
Bellen na 17u30 is hopeloos bij beide providers, één keer wachten is geen probleem, maar meestal wordt je doorverbonden en kan je terug X' wachten.

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 13:31
door rohendar
IK heb alle momenten van de dag gebeld, heb altijd minstens 15min moeten wachten. Aan GSM tarief is da weerzinwekkend wat je daar aan betaalt :/

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 15:48
door meon
Gelukkig zijn alle nummers bij Belgacom gratis te bereiken :)

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 24 feb 2011, 21:49
door MadCompie
ik vraag altijd naar iemand van de facturatie, die zijn precies ook nogal op de hoogte van alles en nog wat en zo moet ik geen 20min in "hold" staan

Re: Wanneer best bellen naar de Helpdesk?

Geplaatst: 25 feb 2011, 09:39
door Tommy78
Kan je dan ook bellen aan halve prijs in de "groene uren" ? :lol: