Pagina 1 van 1
geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 18 feb 2011, 09:09
door thms
Sinds woensdagmorgen geen internet en telefonie verbinding, wel dsl fix (home pack 4).
Na 2 telefoongesprekken (woensdag en donderdag) met de helpdesk kreeg ik telkens het antwoord dat er een storing is binnen het netwerk en dat ze alles in het werk stellen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. 3 dagen later is het probleem nog steeds niet opgelost.
Een storing van enkele uren kan ik begrijpen, in het slechtste geval 24u bij problemen met de infrastructuur, maar 3 dagen? Er werd ook verteld dat het probleem 30.000 andere klanten getroffen heeft...
Ondervinden jullie ook problemen of weet er iemand meer details over deze 'storing'?
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 18 feb 2011, 15:01
door bertalizer
Heb je al geprobeerd een hard reset te doen van de modem (paperclip achteraan in het gaatje)?
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 19 feb 2011, 10:49
door wamy
Geen enkel "probleem" hier.
Met uitzondering van de schommelende downloadsnelheden dan
.
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 20 feb 2011, 23:20
door Soekie
vrijdagnacht-zaterdagochtend had ik geen verbinding
> meerdere hard resets gedaan, geen oplossing - is vanzelf restored op zaterdagmiddag
zondagavond (nu) ook geen verbinding, hard reset heeft niets uitgehaald
Edit: connection restored rond 6uur
zit ook met home pack 4
3g tethering for the win op zo n momenten
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 21 feb 2011, 10:07
door johan.devos
Idem hier in Kortrijk. Home pack 4, geen verbinding zondagavond en rode LED op speedtouch router. Deze morgen alles OK.
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 21 feb 2011, 12:58
door thms
Zondagavond opnieuw geen verbinding, omstreeks 21u30. 3u later na hard reset terug in orde...
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 25 apr 2011, 23:29
door thms
25 april... 23u opnieuw hetzelfde probleem. Dan toch overschakelen naar andere provider? Merci versatel, tele2, base voor de miserie... misschien nieuwe overname in de maak of zo?
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 11:19
door splinterbyte
Hier hetzelfde sinds vanmorgen ! DSL signaal is er maar de modem kan niet meer inloggen:
Code: Selecteer alles
kernel: ADSL link up, fast, us=384, ds=4096
pppd[298]: PPP LCP UP.
pppd[298]: User name and password authentication failed.
En nee, het ligt niet aan de modem; heb er al 2 getest...
Gelukkig dat ik nog scarlet heb...
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 13:00
door johan.devos
Hetzelfde probleem in Kortrijk. Nu (13:00) blijkt het terug te werken
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 13:17
door Ontheronix
Heb het ook gehad, paar dagen geleden (zone Waregem-Tielt). 's Avonds geen internet meer, 's morgens hard reset gedaan, dan heeft hij zich nog 1 keer opnieuw opgestart en alles werkte weer.
Home Pack 4 ook
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 13:18
door splinterbyte
Ah hier werkt het nu ook terug...
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 14:10
door iNFERNiS
Werkt hier ook maar net terug.
De laatste tijd gebeurt dit blijkbaar veel. Inernet plots weg en hij reconnect niet uit zijn eigen. Als je het manueel wil gaan doen zegt hij "Authentication failed".
Email werktte gisteren in de avond ook al niet
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 26 apr 2011, 20:21
door splinterbyte
Ja ik had het vorige week ook en dacht dat het aan de modem lag want na een reboot was het terug in orde...
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 04 mei 2011, 22:30
door iNFERNiS
Vandaag weer plat omstreeks 20:40, ong 2 uur lang.
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 05 mei 2011, 09:59
door thms
4 mei sinds de namiddag tot deze morgen 5 mei geen verbinding. Ondertussen wel weer in orde.
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 05 mei 2011, 11:16
door splinterbyte
Same here, eruit voor een paar uren en dan terug vandaag...
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 12 jul 2011, 21:25
door gvh
Omgeving Zingem weeral geen email (inkomende mailserver niet gevonden)
Is om de paar weken "prijs".
Je zal maar een KMO of zoiets hebben!
Goede raad: wegblijven van BASE!!!!
Re: geen internet/telefonie verbinding
Geplaatst: 14 jul 2011, 21:09
door amaai
Ben reeds 6jaar weg bij BASE(toen nog versatel)alle dagen was het iets ;geen internet ...geen telefoon enz.Het abbo is dan wel veel goedkoper .Maar wat koop je daar mee,
n' hoop miserie en n' helpdesk deze naam onwaardig.