Pagina 1 van 1
Dommel mail en opzeg
Geplaatst: 04 feb 2011, 08:46
door silencer
Dommel heeft mijn mail accounts zelfs al afgesloten een week voor de vervaldag !
Re: Dommel mail en opzeg
Geplaatst: 04 feb 2011, 10:47
door BlackOps
Bij mij ruim 3 weken op voorhand.
Toen ik van Scarlet ( ex planet internet ) naar BGC ging werkte de mail nog zeker een jaar. Toen ik van BGC naar Dommel ging nog 2 jaar.
Van Dommel naar een ander: nog voor het einde contract al afgesloten.
Re: Dommel mail en opzeg
Geplaatst: 04 feb 2011, 18:33
door splinterbyte
Dan kan je dommel toch ingebrekenstellen ?
Zij moeten de contractvoorwaarden naleven he...
Re: Dommel mail en opzeg
Geplaatst: 05 feb 2011, 03:23
door silencer
Dat kan je, maar niemand doet dat en ze weten dat.
Dommel ziet mij in ieder geval nooit weer als klant, wat een bedrijf, administratie, contract volgen volgens goeddunken (of gexoon geen contract opsturen bij omschakeling/contract op ander naam zetten!), ...
Verhuiskosten,... bij bvb scarlet/bgc heb je dit allemaal niet.
Als het goed gaat blijft het wss wel goed gaan.
Ze hebben mijn internet er ook gewoon afgesmeten, terwijl de opzeg voor de 10e gepland was en een factuur van 13€ gestuurd?!
Re: Dommel mail en opzeg
Geplaatst: 05 feb 2011, 14:10
door splinterbyte
Je kan er meteen een schadevergoeding bijvragen wegens opzettenlijk/vroegtijdig afsluiten van je internetverbinding.
Waarom zou niemand het doen? Is gewoon een brief aangetekend opsturen naar hun en dan moet dommel al iets doen om te reageren.
Hier zat vroeger toch een forumadvocaat ? zo'n dingen zouden hier al besproken kunnen worden...