Opzeggen - Verkeerde info op website.
Geplaatst: 01 feb 2011, 11:28
Voor zij die hun Scarlet willen opzeggen en toch 5 - 30 minuten wachtmuziek willen vermijden is dit misschien handig om te weten.
Op de mijn.scarlet.be website staat verkeerdelijk aangegeven dat je voor de opzeg moet bellen (staat nochthans ZEER duidelijk), echter klopt dit niet en moet je logischerwijs een aangetekend schrijven doen of een FAX sturen. Hieronder de info:
Aangetekend schrijven:
Scarlet Klantendienst
Gebouw 504 - Fountain Plaza
Belgicastraat 5
1930 ZAVENTEM
FAX: 02/275.49.60 of 02/275.49.41
In bijlage een voorbeeld van de verkeerde info op de website.
Op de mijn.scarlet.be website staat verkeerdelijk aangegeven dat je voor de opzeg moet bellen (staat nochthans ZEER duidelijk), echter klopt dit niet en moet je logischerwijs een aangetekend schrijven doen of een FAX sturen. Hieronder de info:
Aangetekend schrijven:
Scarlet Klantendienst
Gebouw 504 - Fountain Plaza
Belgicastraat 5
1930 ZAVENTEM
FAX: 02/275.49.60 of 02/275.49.41
In bijlage een voorbeeld van de verkeerde info op de website.