Pagina 1 van 1

edpnet telephony valt soms uit

Geplaatst: 31 jan 2011, 15:44
door ecoracer
zonder een restart o.i.d gebeurt het dat het voip signaal wegvalt, bij edpnet kunnen ze me hierop geen passend antwoord geven, wel heb ik al gemerkt dat als je in de sagem webracer modem bvb de naam of passwoord aanpast van de je draadloze verbinding dat het signaal ook verdwenen is, in mijn ogen is dit dus geen stabiele en betrouwbare oplossing voor bedrijven, heeft u ook al dezelfde problemen ondervonden, indien u een AVM fritzbox gebruikt heeft u deze problemen ook al ondervonden?

Re: edpnet telephony valt soms uit

Geplaatst: 31 jan 2011, 17:47
door MarkDM
Mijn buur heeft EDPnet-telefonie sinds 5 maanden. Zij gebruiken een Thompson modem (het is een Tele2/Base-box die ik herflasht heb).
Bij hen geen problemen. Op al die tijd is de modem 1 keer vastgelopen, ook voor het internet. Maar dat had de vorige gebruiker bij Base ook sporadisch.

Re: edpnet telephony valt soms uit

Geplaatst: 31 jan 2011, 23:22
door ecoracer
dank voor uw reactie maar bij is het al meermaals op een korte tijd dat ik met deze problemen te maken krijg, mss moeten EDPnet en de andere alternatieve spelers maar eens gaan aankloppen bij de europese commissie om 1/ de kabel op te smijten en 2/ belgacom niet het recht te geven de sagem webracers op te dringen, er zijn alternatieven zoals de fritzbox maar die kan belgacom van de éne op de andere dag van het net kieperen ... geef de klant de keuze uit een aantal goedbevonden en grondig geteste modems, die sagems zouden snel bij de kringwinkel in de rekken liggen :lol:

Re: edpnet telephony valt soms uit

Geplaatst: 11 feb 2011, 09:39
door Joachim
Heb je hiervoor reeds een ticket bij edpnet geopend? Ik vrees dat je modem defect is :-(