Mijn telenet wireless modem foutmelding
Geplaatst: 29 jan 2011, 11:34
Hoi,
Bij het begin van de lancering overgestapt naar fibernet 60 met natuurlijk de befaamde wireless modem. Ik dacht misschien wel handig.
Liep allemaal perfect, goede wifi ontvangst. Mijn telenet goed bereikbaar.
Tot gisteren, bij de instellingen in mijn telenet krijg ik geen toegang meer tot de instellingen van de wireless modem.
De fameuse: Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dus zo gezegd zo gedaan, de klantendienst gecontacteerd.
Ik krijg een vriendelijke dame aan de lijn. Ze zegt ik zie het probleem niet, alles is perfect geinstalleerd, u hebt internet. Waarom moeten er nog wijzigingen worden gemaakt. Ik zeg mevrouw dat doet er niet toe, ik moet een apparaat instellen en heb daarvoor toegang nodig tot de router. Waarom bestaat anders de mogelijkheid in mijn telenet om dit aan te klikken. Ja meneer ik heb daar geen zicht over, gelieve de mensen van de software dienst te contacteren.
Daar vertellen ze mij dat het een algemeen probleem is die binnen enkele uren wordt opgelost. Ik zeg ok ik wacht nog even af.
Gisterenavond nog maar eens teruggebeld, ja meneer ik weet het. Het is een zeer ernstige storing, we hebben het nog maar zelden meegemaakt. Vanaf morgen zal dit weer werken, als iedereen hier weg is worden de systemen heropgestart vannacht en zal het probleem opgelost zijn. Ik vraag toch maar of het mogelijk is om te wisselen van modem, ja dat is geen probleem. Contacteert u een telenet center om te ruilen. Dichtsbijzijnde telenet center gebeld, de modem only hebben we niet meer in voorraad, maar komt terug binnen.
Deze morgen nog altijd geen toegang tot de instellingen. Lichtjes gefrustreerd nog maar eens naar telenet gebeld met de boodschap dat ik wil wisselen van modem. Dat is niet mogelijk meneer, alleen maar mocht toestel defect zijn of indien wij hinder ondervinden op ONS netwerk. Trouwens die modem is eigendom van TELENET. Ik zeg proficiat en in het westvlaams zeg ik boos ik wil hem nog naar mechelen smijten ook dat stuk *******. Waarop hij zegt, excuseer ik heb u niet begrepen. Ik herhaal het nog maals in het Algemeen Vlaams. Aja zegt hij smijten.
Ik zeg ja als dat zo moeilijk is zal ik mij verplicht voelen om over te stappen naar een andere provider. Dat is geen probleem zegt hij, u bent klant sedert het jaar 2000 (ja idd 11 jaar klant). Wat dat jaar ermee te maken heeft weet ik ook niet. Waarschijnlijk hoe langer je klant bent hoe liever dat ze van je af zijn.
Ik verbind u door zegt hij met een dienst die de papieren zal opmaken. U wenst waarschijnlijk alles op te zeggen internet - tv - telefonie. Ja zeg ik. Weeral geen probleem zegt hij. Ik zeg hem ja u moet mij niet doorverbinden ik zal u wel aangetekend schrijven.
Van klantenservice gesproken.
Telenet is nog niet van mij af, eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om over te stappen naar Belgacom. Met andere woorden ik ben na 11 jaar klant te zijn gegijzeld door Telenet. Kan geen enkele poort forwarden laat staan een eigen router gebruiken.
Alsook een telenet center gebeld, waar die persoon mij melde dat er problemen zouden zijn met het activeren van de modem only versie.
Sedert die lancering van fibernet 40-60 kan je toch echt het bos door de bomen niet meer zien.
Bij het begin van de lancering overgestapt naar fibernet 60 met natuurlijk de befaamde wireless modem. Ik dacht misschien wel handig.
Liep allemaal perfect, goede wifi ontvangst. Mijn telenet goed bereikbaar.
Tot gisteren, bij de instellingen in mijn telenet krijg ik geen toegang meer tot de instellingen van de wireless modem.
De fameuse: Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dus zo gezegd zo gedaan, de klantendienst gecontacteerd.
Ik krijg een vriendelijke dame aan de lijn. Ze zegt ik zie het probleem niet, alles is perfect geinstalleerd, u hebt internet. Waarom moeten er nog wijzigingen worden gemaakt. Ik zeg mevrouw dat doet er niet toe, ik moet een apparaat instellen en heb daarvoor toegang nodig tot de router. Waarom bestaat anders de mogelijkheid in mijn telenet om dit aan te klikken. Ja meneer ik heb daar geen zicht over, gelieve de mensen van de software dienst te contacteren.
Daar vertellen ze mij dat het een algemeen probleem is die binnen enkele uren wordt opgelost. Ik zeg ok ik wacht nog even af.
Gisterenavond nog maar eens teruggebeld, ja meneer ik weet het. Het is een zeer ernstige storing, we hebben het nog maar zelden meegemaakt. Vanaf morgen zal dit weer werken, als iedereen hier weg is worden de systemen heropgestart vannacht en zal het probleem opgelost zijn. Ik vraag toch maar of het mogelijk is om te wisselen van modem, ja dat is geen probleem. Contacteert u een telenet center om te ruilen. Dichtsbijzijnde telenet center gebeld, de modem only hebben we niet meer in voorraad, maar komt terug binnen.
Deze morgen nog altijd geen toegang tot de instellingen. Lichtjes gefrustreerd nog maar eens naar telenet gebeld met de boodschap dat ik wil wisselen van modem. Dat is niet mogelijk meneer, alleen maar mocht toestel defect zijn of indien wij hinder ondervinden op ONS netwerk. Trouwens die modem is eigendom van TELENET. Ik zeg proficiat en in het westvlaams zeg ik boos ik wil hem nog naar mechelen smijten ook dat stuk *******. Waarop hij zegt, excuseer ik heb u niet begrepen. Ik herhaal het nog maals in het Algemeen Vlaams. Aja zegt hij smijten.
Ik zeg ja als dat zo moeilijk is zal ik mij verplicht voelen om over te stappen naar een andere provider. Dat is geen probleem zegt hij, u bent klant sedert het jaar 2000 (ja idd 11 jaar klant). Wat dat jaar ermee te maken heeft weet ik ook niet. Waarschijnlijk hoe langer je klant bent hoe liever dat ze van je af zijn.
Ik verbind u door zegt hij met een dienst die de papieren zal opmaken. U wenst waarschijnlijk alles op te zeggen internet - tv - telefonie. Ja zeg ik. Weeral geen probleem zegt hij. Ik zeg hem ja u moet mij niet doorverbinden ik zal u wel aangetekend schrijven.
Van klantenservice gesproken.
Telenet is nog niet van mij af, eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om over te stappen naar Belgacom. Met andere woorden ik ben na 11 jaar klant te zijn gegijzeld door Telenet. Kan geen enkele poort forwarden laat staan een eigen router gebruiken.
Alsook een telenet center gebeld, waar die persoon mij melde dat er problemen zouden zijn met het activeren van de modem only versie.
Sedert die lancering van fibernet 40-60 kan je toch echt het bos door de bomen niet meer zien.