Pagina 1 van 1

Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 10:58
door helmuteke
M'n vraag en antwoord :
--------------------------------------------------------------
Klantennummer:*************************

Beste mijnheer Willems,

U liet ons weten dat onze nieuwe modem niet helemaal optimaal werkt met uw beveiligingssysteem. Wij vinden dit vervelend voor u en begrijpen uw standpunt.

Als u geen gebruik wenst te maken van draadloze verbinding, kunt u deze instelling uitzetten door in te loggen met uw gebruikersnaam ******** of Telenet-login ************** en wachtwoord via "Mijn Telenet". Van daaruit gaat u naar "Mijn internet" en kunt u het nodige doen. Meer informatie hierover, hebben wij samengevat via een afzonderlijke e-mail.

Als u terug met ethernetkabels wenst te gebruiken, kunt u deze op de zijkant van de nieuwe modem aansluiten om een verbinding te bekomen.

Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven.

Met vriendelijke groeten,



Jonas
Telenet Klantendienst

Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op www.telenet.be/onlinesupport. U vindt er 24 uur op 24 een antwoord op de meest gestelde vragen.


On 1/25/11 12:34 PM, ******************** wrote: >
Content Type Description : Algemeen - Klacht
Content SubType Description : Ik heb een opmerking over mijn internetaansluiting.

Name : Helmut Willems
E-mail Address : **********************
ContactTelNr :
MobileTelNr :
Customer Number :*******************
Account Number :
Subject : 204
Free Text : beste ,

sinds vorige week ben ik overgeschakeld naar FN60
die week had ik sowieso problemen met de overschakeling maar na tussenkomst van de dienst kwaliteitsopvolging werd dit heel snel opgevolgd.
Na enkele dagen te werken met de nieuwe modem/router combinatie kom ik tot de conclusie dat dit toch niet echt 100% werk met m'n reeds bestaande systeem. Sommige delen kan ik niet meer bereiken van buitenaf(oa veiligheidscamera's etc..) en waar ik toch belang aan hecht.
Kunnen jullie me vertellen hoe ik een Modem only kan verkrijgen (sommigen krijgen dat blijkbaar , ook de niet bussines abbo's ) zodat ik m'n systemen terug kan laten werken zoals het hoort ???
Indien er daar geen oplossing voor is zal ik me moeten laten informeren voor andere mogelijkheden.

Mvg

Willems Helmut

************************************************************************************

En dan ligt quickie wakker van publieke hotspots in vlaanderen (dixit twitter)

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 11:02
door helmuteke
Antwoord aan KD
---------------------------------------

beste ,


ik denk dat jullie de ernst van de situatie niet inschatten.

Herbekijk mijn vraag en lees jullie antwoord. Zouden jullie daar tevreden mee zijn ???

Denk het niet.

Is zoals de vraag stellen " Mijn auto start niet " aan een garage en als antwoord krijgen " Blaas de banden op"


In ieder geval verwacht ik een degelijk antwoord of oplossing voor dit probleem waar ik blijkbaar niet de enige mee ben.

helmut

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 11:03
door TomG
Hilarisch! Die mannen weten nog niet het verschil tussen DMZ/port forwarding (want daar gaat uw vraag toch over?) en wifi.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 11:04
door helmuteke
TomG schreef:Hilarisch! Die mannen weten nog niet het verschil tussen DMZ/port forwarding (want daar gaat uw vraag toch over?) en wifi.
Tuurlijk , denk toch dat ik eens moet kijken naar de concurrentie

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 12:04
door Tomby
Ik denk dat ik niet wil weten hoe de helpdesk daar juist draait. Ook inzake communicatie.
Bvb: ik stuur een mail naar Helpdesk om meer informatie te krijgen ivm Fibernet en vooral het feit dat er geen shakes meer zijn met enkel internet+telefoon.
Enkele dagen later, als ik al veel meer info heb dankzij vooral Userbase, bestel ik toch de 3play FN40 Shake. Door de gekende redenen raak ik daardoor zonder telefoon en internet, en heb hiervoor uiteraard de helpdesk gemaild.
Enkele dagen later krijg ik antwoord op mijn 10 dagen oude e-mail, dat ze me proberen bellen hebben maar ik niet bereikbaar ben :bang: .

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 12:33
door Akuma
Ze hadden me een factuur gestuurd en me het HD XL Pack extra aangerekend,en ik heb een Triple shake,dus dat pack zit er sowieso al bij gerekend...Heeft me dus 3 verschillende mensen aan de telefoon gekost op 3 verschillende dagen,om dat rechtgezet te krijgen.Het laatste meisje aan de foon:He,inderdaad dat klopt niet,dat gaan we even rechtzetten.Ineens aan de telefoon:Hm,heb me misrekend,maar we zullen we het zo maar houden.Moet ik ineens 10 euro minder betalen,dan wat ik normaal betaal lol...

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 13:45
door mikeyd
ik ben op 17jan een bnieuwe modem weest afhalen om over te schakelen naar fiber40
thuis aangesloten maar die werkte niet
5 maal technische dienst gebeld en een aangetekend schrijven!

heb zelf nog eens gebeld met de technische dienst om te zeggen dat ik via forums heb gelezen dat het probleem mogenlijk in mijn versterker (NIU) lag
daarop hebben ze pas de dag erna iemend langs gestuurd. en opgelost

omwille van mijn aangetekende brief heb ik nog niemand gehoord van de klantendienst tot op vandaag. IK HEB ZELF GEBELD!
(ze bellen u meer op om nieuwe digitale klant te worden) ;)
ik heb zoals in mijn brief er nu op aangedrongen om een compensatie!

ik krijg maar een weekje korting. (heb 9 dagen plat gelegen)

schandalig!!!!! al meer dan 10 jaar klant met vaste betaling door doorlopende opdracht (en dus steeds op tijd)

IS DIT TELENET? hoe kan met klanten tevredenheid bereiken?
er kunnen wel 1000 maal 12 maanden fibernet af bij de launching van hun nieuw product als promo

maar mensen die naar hun nieuw product direct overgeschakeld zijn en te maken gehad hebben met een onprofesionele fout van hun
worden als stront bezien en krijgen als gunst nog geen maand cadeau (wat er voor mij beter zal op trekken)
maar nee

1 ding is spijtig in dit ganse verhaal.......... ze hebben het monopolie over de kabel
anders was ik weg

maar ik ga het hier niet bij laten!

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 13:50
door proximusboyke
bellen en zeggen dat je wilt opzeggen

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 13:58
door AnD
1 ding is spijtig in dit ganse verhaal.......... ze hebben het monopolie over de kabel
anders was ik weg
Ik zit hier ook nog met een 2.2Mbit lijn (adsl), vroeger bij telenet geweest en omdat je te veel wordt beperkt heb ik adsl genomen.
Ik was een dikke 2 maanden terug aan het twijfelen om terug naar telenet te gaan, vooral voor de snelheid, maar als ik dit allemaal lees dan is er nog niet veel veranderd. het is dus beter dat ik wacht op vdsl2 (als dat hier ooit komt).

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 14:13
door mrombouts
Als ik dit hier allemaal lees ben ik blij dat Telenet hier in november vorig jaar is buiten gevlogen en Belgacom VDSL2 binnen heb.
- TV werkt perfect
- Internet werkt perfect 25/3,5 abonnement
- PPPoE verbinding van mijn router over de Belgacom modem, alles transparant en ik kan overal aan zoals het zou moeten
- Is gemiddeld 20€ / maand goedkoper
- Echter 1 probleem... ik krijg nog altijd facturen van Telenet tot in januari... na mij laatste contact met de klantendienst zou het normaal opgelost moeten zij... wait and see :twisted:
Groeten

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 28 jan 2011, 16:14
door polram
Ik ben nooit aan een nieuwe modem geraakt. Na twaalf dagen en zes telefoontjes naar de heldsesk ben ik het beu en zeg dat ze mij maar terug op TurboXL moeten zetten en FN mogen houden.
((Mijn text aan de (klachtendienst)
Free Text : Indien er iemand dit echt leest? Op 17jan vroeg ik om over te stappen op FN60. Hier moet blijkbaar een fout gemaakt zijn door de klantendienst. Ik zou binnen de twee uur worden gebeld! (Gisteren 11 dagen later)stuurde ik uit frustratie hier een klachtenmail. Enkele uren later ontving ik dit(Beste klant,
Hartelijk dank je voor je bestelling. We hebben deze bestelling goed verwerkt.
Tijdens het bestellen, stelde je ons een vraag over je Telenet-dienst. Om je vraag goed te kunnen beantwoorden, vragen wij om contact op te nemen met de Telenet Klantendienst Onze verontschuldigingen voor de hinder.) Ik hoopte dat er echt iemand de knop had gevonden om dit probleem eindelijk op te lossen! Echter, bellen naar de klantendienst leverde hetzelfde geleuter over de achterliggende fout en iemand die dat eerst moet oplossen?? Ik vraag u nu om mij GEEN standaard mail meer te sturen. Ik zal GEEN contact meer nemen met de klantendienst. U mag mij terug naar turbonet XL zetten. Ik wil wel terug op mijn telemeter kunnen zien wat mijn verbruik is! Verder verwacht ik van Telenet niets meer!)

Hier het antwoord van Telenet:
Beste,

Uiteraard kunnen wij uw frustratie begrijpen. Uw dossier staat dan ook bij ons open om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Op dit moment staat er in het dossier dat het moet worden terug gezet naar TurboNet XL.

Het omzetten naar TurboNet XL gaan wij dan ook zo snel mogelijk regelen.

Nogmaals ons excuus voor het lange wachten.

Ze kunnen me zelfs niet terug zetten, reeds twee weken aan het prutsen! Ze zien dat ik mij kwaad maak en het zal afstappen en ze maken het nog erger!
Is er niemand met ietwat gezond verstand bij Telenet?


Elke maand meer dan honderd euro! (Shake)
Gelijktijdig kwam de rekening, netjes op tijd, geen zonder problemen.

Vanf 01maart is Belgacom Vdsl voor mij beschikbaar, met Fibernet snelheid daarheen

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 29 jan 2011, 00:59
door xayana
helmuteke , lukt het niet met portforwarding/dmz?

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 31 jan 2011, 12:56
door Trevorken
Ik heb een tijdje geleden fiber60 aangevraagd.
Mijn telemeter is niet meer beschikbaar, maar nu krijg ik steeds een redirect die dan lijdt naar een foutmelding omdat de telemeter niet meer actief is.
Kortom sinds donderdag nacht heb ik geen internet meer.
Antwoord van de helpdesk: als je teveel download wordt je van internet afgesloten gedurende 2 dagen :bang: :bang: :bang:

Bende amateurs.
Ze hebben me wel een maand gratis fiber60 aangeboden toen ik vroeg naar de afdeling om telenet buiten te gooien, dus ik wacht af tot woensdag bij de installatie om te zien of het dan opgelost gaat zijn.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 20:33
door Patjen
mikeyd schreef:
ik krijg maar een weekje korting. (heb 9 dagen plat gelegen)
schandalig!!!!! al meer dan 10 jaar klant met vaste betaling door doorlopende opdracht (en dus steeds op tijd)
mikeyd,
Ik zat 48u zonder internet en telefoon omwille van een verouderde NIU bij een self-install.
Ik heb nadien gebeld met de dienst administratie en kreeg zonder problemen 1 maand gratis internet ter compensatie.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 22:16
door TomVH
Algemene opmerking voor ALLE helpdesken. Zoek aub mensen die het aangeboden product door door en door kennen. Ze bieden iets aan maar als je iets vraagt kennen ze kun eigen product niet. Maar ja voor 2% van de klanten die misschien terrecht moeilijk doen , zoals wij hier allemaal allicht, zullen ze wel geen inspanningen leveren.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 22:18
door Trojan
De enige mensen die hun producten kennen zijn techniekers.

Mensen van sales en helpdesk weten van toeten noch blazen als het op hun eigen producten aankomt.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 22:35
door krisken
Wat trojan zegt kan ik alleen maar beamen. Alleen weten de techniekers niet altijd de prijzen uit het hoofd, wat de commerciele dienst dan wel weer weet :)

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 22:55
door Lord Utopia
De technieker die ik hier over de vloer kreeg kende zijn producten toch ook niet uit zijn hoofd.
Want de mannen in de Sales (belgacomwinkel) kent zijn producten wel toen hij er uitleg over gaf (buiten enkele foutjes), en iemand die ik ken die werkt bij Vandenborre kent zijn producten ook vrij goed.
Dus zomaar iedereen over de kam schelen is verkeerd. Je hebt sales en marketing mensen die het vanbuiten kennen en ook maar de helft ervan weten, en da's idem bij techniekers.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 01 feb 2011, 23:19
door Trojan
Bwa, ik kan toch afgerond op de euro zeggen hoeveel de normale consumenten abonnementen afzonderlijk kosten. En itt kan ik er tenminste een zinnige technische uitleg bij geven.

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 04 feb 2011, 20:37
door helmuteke
Vandaag heb ik antwoord gekregen op m'n wedervraag , dat ik is moest bellen , maar . . .

Onder hun antwoord stond een vraag en antwoord van een andere klant met klantnr en login.

'k begrijp echt nie wat die aan het uitsteken zijn.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Kwaliteitsantwoord door helpdesk :-p

Geplaatst: 11 apr 2011, 10:16
door mikeyd
Patjen schreef:
mikeyd schreef:
ik krijg maar een weekje korting. (heb 9 dagen plat gelegen)
schandalig!!!!! al meer dan 10 jaar klant met vaste betaling door doorlopende opdracht (en dus steeds op tijd)
mikeyd,
Ik zat 48u zonder internet en telefoon omwille van een verouderde NIU bij een self-install.
Ik heb nadien gebeld met de dienst administratie en kreeg zonder problemen 1 maand gratis internet ter compensatie.

wel ik heb 2 aangetekende gestuurd en ombudsdienst ingeschakeld en nu een maand gratis internet gekregen
Maar als er iemand anders rechten kan krijgen met de kabel (vrije markt) dan ben ik weg. tis aan u van quikenbornie