Pagina 1 van 1

mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 09:39
door a.noniem
Beste klant,

Op 17-01-2011 koos u om voor Internet over te stappen op FiberNet 60. Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw aankoop.

Uw nieuwe product
U betaalt voortaan € 64,95 incl. btw per maand voor FiberNet 60.

Telenet hanteert een Fair Use Policy voor het volumeverbruik van uw internetabonnement FiberNet 60. Hebt u nog extra maandelijks volume? Dan schakelen wij deze maandelijkse volumeblokken automatisch voor u uit.

We wensen u alvast nog veel plezier met uw Telenet-dienst(en).

Met vriendelijke groeten,

Telenet Klantendienst
Iemand enig idee wat met hier bij bedoeld?
Ik dacht met fibernet 60 over vrij downloaden te beschikken, wat heet dit dan met extra volumeblokken te maken?!!

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 09:42
door ddd
Als je in je oude abo nog extra volume had gekocht, schakelen ze dit uit.

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 09:51
door a.noniem
Ow ok, bedankt voor je reactie DDD.
Gezien mijn vorige abonement turbonet was en ook al genoot van het vrij downloaden, veronderstel ik dat het een standaardmailtje is dat naar iedere nieuwe fibergebruiker wordt gestuurd.
Echt duidelijke communicatie was het toch weer niet van telenet :-(

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 12:16
door bartman
ik wijzigde via mijn.telenet mijn abonnement van diamontshake + (59 euro) naar een Fibernet 40 (54,95). Tot heden nog geen bevestigingsmail ontvangen, wel merk ik dat wanneer ik sinds gisteren inlog op mijn telenet dat er staat dat ik geen internetproduct heb, en kan dus bijgevolg ook mijn telemeter niet meer raadplegen. Conclusie: ik surf dus vanaf nu gratis :roll:

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 12:22
door ddd
Ik heb hetzelfd probleem op "mijn telenet". Heb online Fiber60 besteld ipv Turbonet XL.

Heb nu blijkbaar geen internetproduct meer. Maar als je op "Mijn aanrekeningen" klikt, zie ik "Mijn internet FiberNet 60".
En bij "mijn afspraken" zie ik ook nog wel staan dat ze 9/2 komen, maar staat niet bij wat ze komen doen... :-)

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 13:02
door kloon
Heb deze mail ook gehad terwijl ik fibernet in een shake heb
Dus hun prijs klopt niet in mijn geval
Dus ga ik er vanuit dat het een automatische mail is naar alle nieuwe klanten

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 15:27
door bartman
ddd schreef:Ik heb hetzelfd probleem op "mijn telenet". Heb online Fiber60 besteld ipv Turbonet XL.

Heb nu blijkbaar geen internetproduct meer. Maar als je op "Mijn aanrekeningen" klikt, zie ik "Mijn internet FiberNet 60".
En bij "mijn afspraken" zie ik ook nog wel staan dat ze 9/2 komen, maar staat niet bij wat ze komen doen... :-)
als ik ga kijken bij mijn aanrekeningen staat er wel nog internet: ExpressNet XL. Bij Mijn afspraken is enkel de dag en afspraak tussen ingevuld, de andere velden zijn leeg

Re: mail telenet

Geplaatst: 26 jan 2011, 19:06
door Trevorken
Bij mijn afspraken krijg ik zelfs een HTTP 500 foutmelding.
Mijn producten staat op geen internet en bij mijn internet zelf staat fiber60.
De telemeter kan ik niet meer op, maar hij werkt wel, want ik heb vandaag een waarschuwingsmail gekregen.