OPGELOST: syncro en data problemen
Geplaatst: 24 jan 2011, 17:24
Het heeft sinds 10 december geduurd, maar uiteindelijk kan ik melden dat de problemen die ik had zijn opgelost.
Na de verhuis van de lijn liep hier vanalles mis. Blokjes in beeld, syncronisatie die meerdere malen per dag wegviel, stilstaande beelden, geen geluid...
Er zijn hier verschillende techniekers met diverse specialisaties over de vloer geweest en diverse stappen zijn ondernomen om tot een oplossing te komen.
Gaande van het vervangen van de hele apparatuur (BBOX2, aansluitpunten), graven van diverse putten hier in straat, openen van lassen, switchen van koperparen, close monitoren van mijn lijn, plaatsen van testmodems, ... kortom een enorme inzet van de Belgacommensen over een periode van meer dan een maand.
Ik kan alleen maar zeggen: Ondanks dat het ellendig lang heeft geduurd... een dikke merci aan alle BGC medewerkers die zich hier hebben ingezet!
klantendienst
first / second en third level support
techniekers
lassers
expert teams
coaches
En een bijzondere vermelding hier voor Quistnix!
Het bleek uiteindelijk om een kabel/connectieprobleem te gaan in de ROP zelf (Quistnix, correct me if I'm wrong!). Het heeft een hele tijd geduurd (soms tot grote ergernis van mezelf) maar Belgacom heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Misschien een opsteker voor mensen met (zelfs met kleinere en eenvoudigere) problemen!
Een (terug) tevreden klant
Na de verhuis van de lijn liep hier vanalles mis. Blokjes in beeld, syncronisatie die meerdere malen per dag wegviel, stilstaande beelden, geen geluid...
Er zijn hier verschillende techniekers met diverse specialisaties over de vloer geweest en diverse stappen zijn ondernomen om tot een oplossing te komen.
Gaande van het vervangen van de hele apparatuur (BBOX2, aansluitpunten), graven van diverse putten hier in straat, openen van lassen, switchen van koperparen, close monitoren van mijn lijn, plaatsen van testmodems, ... kortom een enorme inzet van de Belgacommensen over een periode van meer dan een maand.
Ik kan alleen maar zeggen: Ondanks dat het ellendig lang heeft geduurd... een dikke merci aan alle BGC medewerkers die zich hier hebben ingezet!
klantendienst
first / second en third level support
techniekers
lassers
expert teams
coaches
En een bijzondere vermelding hier voor Quistnix!
Het bleek uiteindelijk om een kabel/connectieprobleem te gaan in de ROP zelf (Quistnix, correct me if I'm wrong!). Het heeft een hele tijd geduurd (soms tot grote ergernis van mezelf) maar Belgacom heeft er alles aan gedaan om het probleem op te lossen. Misschien een opsteker voor mensen met (zelfs met kleinere en eenvoudigere) problemen!
Een (terug) tevreden klant