Pagina 1 van 1

Niet aansluitbaar op Fibernet?

Geplaatst: 19 jan 2011, 19:55
door bke23
Als trouwe Turbonet XL klant heb ik me afgelopen zondag maar een Fibernet 60 abo aangevraagd.
Maandagmorgen staat er echter in mijn telenet onder mijn abo gegevens Basicnet Xl met een geweldige 15mb download en maandelijkse download van 15 gigabyte.
Dan maar eens naar de klantendienst gebeld. Binnen de 2werkdagen neemt telenet met u contact op, was hun antwoord.
Vandaag dan maar eens teruggebeld naar de klantendienst, vertellen ze me doodleuk dat ik nog niet op Fibernet aangesloten kan worden.
De reden geven ze mij niet.
Op mijn vraag om mijn abo terug naar Turbonet XL te schakelen, krijg ik als antwoord dat dit niet meer bestaat.
Dus nu zit ik hier met een Basicnet Xl abo opgescheept.
Ze mogen hun Fibernet internet van de toekomst houden, zoveel geld in reclame steken terwijl nog niet iedereen aangesloten kan worden.
Vrijdag komt een Belgacom technieker langs en telenet ziet van mij geen cent meer.
Fibernet het internet van de toekomst maar niet voor iedereen.
:P :P

Re: Niet aansluitbaar op Fibernet?

Geplaatst: 19 jan 2011, 20:04
door simon1205
Ze mochten u ook wel paar weken voordien gemeld hebben dat fibernet niet beschikbaar zou zijn, maar ze mochten toch op z'n minst u laten staan op uw huidig abbonement ook al bestaat dat niet meer

Re: Niet aansluitbaar op Fibernet?

Geplaatst: 19 jan 2011, 20:26
door mailracer
Toch maar eens langs de ombudsdienst passeren als het niet snel in orde komt. Heb je als je BGC neemt wel voldoende mogelijkheden (VDSL aansluitbaar) ?

Re: Niet aansluitbaar op Fibernet?

Geplaatst: 20 jan 2011, 11:16
door AnD
Ik vind het ook maar een vreemde werkwijze van telenet, je op basicnet xl zetten. Het is net alsof ze op die manier een mogelijkheid zien om iemand van abonnementsformule te doen veranderen.

Re: Niet aansluitbaar op Fibernet?

Geplaatst: 20 jan 2011, 11:57
door Thallyos
Heb je het online gedaan?

Hier kan ik ook niet upgraden, dus wordt in het keuzemenu op de volgende pagina automatisch Basicnet XL als beste oplossing aangevinkt. Als je niet alles goed hebt gelezen kan het goed zijn dat je dus zelf je abbo hebt overgezet. In dat geval weet ik niet of je veel zult kunnen doen bij de ombuds.