Pagina 1 van 1
Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 13 jan 2011, 12:09
door seagull
EDPnet schreef:Beste klant,
Hebt u er genoeg van? Van die onzin die u moet slikken als u een vraag durft te stellen? Van die hautaine toon die u moet aanhoren bij het behandelen van uw klachten? Groot gelijk. Edpnet distantieert zich voor eens en voor altijd van dat soort operatorpraktijken.
Wij kiezen resoluut voor klare taal en gezond verstand, en pakken daarom uit met een gebalde baseline – edpnet, common sense internet – en een no-nonsensehuisstijl, te bewonderen op
http://www.edpnet.be
In de loop van volgende week mag u ook een vernieuwde versie van my edpnet verwachten.
Aan edpnet zelf verandert niets: wij blijven de slimste keuze die u in internetland kunt maken, maar dat had u al begrepen.
Vragen? Bel 03 265 67 00 of mail naar
[email protected] en u mag van ons een klantvriendelijk antwoord verwachten. Zonder zever.
Met vriendelijke groeten
Het edpnet-team
P.S. Hou uw mail én de media in de gaten, want vanaf volgende week mag u van edpnet ongegeneerd uw bek opentrekken…
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 13 jan 2011, 14:02
door MKhan
Wat een gezever!
De nieuwe website en deze mail lijken wel parodieën, is wel grappig eigenlijk.
Mocht ik dit nu al zeggen of moest ik wachten tot maandag?
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 25 jan 2011, 17:51
door Romein
Wat een chaos zeg, ik begrijp niets van die hele heisa.
De chat is geen chat meer, het invoervenstertje wordt exact 1 regel hoog als je begint te typen...
De site is één chaos, waar het vroeger allemaal nog zo eenvoudig was.
Totale FAIL, ze beginnen de kuren van de grote jongens te krijgen.
Stop toch met die onzin, daarmee win je geen klanten. Wel met goeie service en sterke prijzen.
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 25 jan 2011, 17:56
door Lord Utopia
Ze hebben toch goeie service en sterke prijzen?
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 25 jan 2011, 21:12
door riji
Lord Utopia op di jan 25, 2011 17:56
Ze hebben toch goeie service en sterke prijzen?
Goede service en redelijke prijzen.
Maar ik deel wel de mening van
Romein.
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 25 jan 2011, 21:25
door honda4life
edpnet is heeft inderdaad wel goede prijzen, en heeft een uitstekende service.
Maar nu vind ik het er wel wat over, het lijkt precies meer reclame voor jim mobile met "de joeri"
(lijkt me de oudere mensen wat uit te sluiten)
Re: Oké, genoeg gezeverd.
Geplaatst: 26 jan 2011, 07:28
door Goztow
Ik vind het eigenlijk een goed idee! Service is nogal "inn". Het probleem wordt om de woorden ook in daden om te zetten, maar over het algemeen zit dat wel goed bij edpnet als we het forum zo wat volgen. Alleen bij verlaten van edpnet is er vaak een nogal starre houding (wel strikt binnen de algemene voorwaarden).